|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
ReneJ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-August-2006 Status: Offline Point: 224 |
![]() Sendt: 08-Maj-2009 kl. 11:38 |
|
Hejsa
Har lige anskaffet mig en panasonic DMP-bd80 og skal have mig en masse blu-ray film. Det her er måske et dumt spørgsmål men er alle blu-ray film med hd lyd? Kan i anbefale nogle must have titler med super billede og lyd? Har selv lige siddet og luret på dvdstrax.dk de ser ud til at have nogle gode priser Redigeret af ReneJ - 08-Maj-2009 kl. 11:40 |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
Hej. Det er desværre langt fra alle som har hd-lyd. Men det er flere og flere. Dvdstrax, de har gode priser, men er ikke gode til at levere. Men du kan købe mange i england, til billige priser.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Hej Rene, det er ikke noget dumt spørgsmål, for ikke alle BD film har HD lydspor. Langt de fleste har dog. Du kan se på typisk specifikationerne på filmen hos de forskellige forhandlere om de har HD lydspor. Fremgår i øvrigt også af coverets bagside. Film med god HD lyd:
Jamen det er rigtigt mange gode lydspor rundt omkring. God fornøjelse Redigeret af Hother - 08-Maj-2009 kl. 12:03 |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
ghost-the-man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2007 Sted: DK (nordøstfyn) Status: Offline Point: 1647 |
![]() |
|
Iron Man med TrueHD lyd.
Den flotteste blu-ray film jeg har set en til nu
![]() |
||
![]() |
||
A_Nielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 754 |
![]() |
|
Hvis du er ligeglad med DK-undertekster, så hold dig langt væk fra dvdstrax.dk - De er elendige til at levere, og ofte er det på nordiske Blu-Ray film, at der på enkelte titler ikke er HD-lyd på.
Køb i stedet dine Blu-Ray film fra UK, hvor der faktisk er DK-tekst på ca. 7 ud 10 Blu-Ray film - tjek evt. denne tråd. Desuden er de en del billigere, der er HD-lyd på stort set alle film (meget få der ikke er), og leveringstiden er tit den samme som i DK eller hurtigere (hvis man altså handler hos dvdstrax.dk). |
||
|
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
det er vel stadig kun ældre film som udkommer på blu-ray, som kun har digital lyd. PCM 5.1 foreksempel er også HD lyd i min verden.
|
||
![]() |
||
ReneJ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-August-2006 Status: Offline Point: 224 |
![]() |
|
Tak for alle svarene, så blev jeg det klogere. Hvor bestiller i så fra i England? Lyder til jeg må have bestilt nogle af de overnævnte film i anbefaler |
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Det kan man ikke gå ud fra, jeg har f.eks. "Battle of Britain" som vel er fra slutningen af 60´erne, her der HD Master |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
Jeg bestiller hos. http://www.amazon.co.uk/dvds-rental-used-boxed-sets/b/ref=to pnav__w_h_/203-7937878-8608703?%5Fencoding=UTF8&node=283 926 De er lidt dyrere end nogen af de andre, men er 100% momsfri. Og de har en del tilbud, på køb 3 film og få den billigste gratis. Næsten 300 film. Og hvis du vil have dk tekst, så tjekker du bare min tråd, som blev henvist til. Redigeret af flemming larsen - 08-Maj-2009 kl. 12:25 |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
![]() |
|
den har jeg også selv, fed film. Men som regel er det kun ældre film, der kun har et dolby digtal spor. Men synes altid netbutikker skriver, hvilket spor der er. Redigeret af xcardman - 08-Maj-2009 kl. 12:27 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Amazon.co.uk, er en glimrende forhandler, og jeg har kun én gang mistet en film undervejs, og der blev efter lidt tid fremsendt en ny. Jeg synes at vi skylder spørgeren at fortælle, at HD lyd som udgangspunkt ikke behøver at være bedre end f.eks. DTS. Desuden er dit lyd set-up afgørende for, hvor stor deetaljeringsgrad du får for alle typer af lydspor |
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |