recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Blu-ray filmen over alle film !!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBlu-ray filmen over alle film !!

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2008 kl. 14:49

Oprindeligt skrevet af doit doit skrev:

Ja, det sir jeg os. Jeg fatter ikke folk går helt banans over Celine Dion på BD. Det kan være nok så flot, men hvad hjælper det når musikken er det arveste lort på jorden.

Jeg købte den fordi den blev fremhævet som "den ultimative demo-disc", og det fatter jeg så til gengæld netop ikke. Jeg har ikke set det hele (det holder jeg ikke til...), men dét jeg har set er netop ikke særligt imponerende, halvdelen af tiden virker det som om det er ude af fokus. Jeg tror ikke dem der himler op over dén skive har udstyr der for alvor kan afsløre kvaliteten af indholdet. Tony Bennet er _langt_ flottere (selv om den er 1080i).

Til top
Tarkin Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
recordere.dk teamet

Oprettet: 08-August-2006
Point: 939
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2008 kl. 15:49
Oprindeligt skrevet af AV Precision AV Precision skrev:

Tony Bennet er _langt_ flottere (selv om den er 1080i).

Tony Bennett: An American Classic er også instrueret af Rob Marshall som bl.a. har lavet musicalfilmen Chicago og Memoirs of a Geisha. Det skinner helt sikkert igennem på kvaliteten.

Til top
Le Frø Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 12-Juli-2008
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2008 kl. 11:17

Ved godt det ikke er en "voksen-film" , men "Ninja Turtles" har en suveren billedkvalitet og filmen i sig selv er også ok .

Som der tidligere er blevet nævnt , "Cars" og "Ratatouille" , de er flot skruet sammen .

Samsung LE46F86
Samsung BD-P1500
Yamaha RX-V2400
Yamaha DVD-S657
Xbox 360
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu