|
|
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Forfatter | |||
Corax ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 351 |
![]() |
||
Jeg har selv lige købt 4 Bluray film hos DVDStrax:
Kiss Kiss Bang Bang I Am Legend Troy Ext. Cut The Island Jeg gav 159kr. for I Am Legend og alle filmene er med norsk cover og danske tekster. Jeg venter dog stadigvæk på Troy og The Island. |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
![]() |
||
det er jo alle deres film, incl alle forudbestillinger. så jeg har da været inde og bestille en røvfuld film forud. de trækker heldigvis først når filmene bliver afsendt. du kan finde alle film her. http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=26201& KW=flemming+larsen&PN=0&TPN=100 jeg kan så godt li når du bruger penge. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
zirio ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
![]() |
||
Er det kun mig der syntes at siden ( i dette øjeblik) er "off-line"??
Mvh Zirio CineZirio Onkyo, Pansonic, B&W, Velodyne, Supra, Nordost |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
![]() |
||
den virker fint, engang imellem. det ser ud til at de har en del problemer i dag.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||
Kommer snart og ber' om en donation! Det er faneme dyrt at kende jer mine herrer |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
du har råd til det, med alle de penge du sparer ved at det er tilbud.
![]() |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||
Ja ja ja, men der ryger altså stadig nogen ud af kontoen. Men du har måske et fif så det ikke sker
![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
ja, lade være med at bestille, og kede dig.
![]() |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
![]() |
||
Hva faen, har lige brugt over 6000 på PS3 og film :) Og nogle spil selvfølgelig. Så kan lige så godt blive ved. |
|||
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
og man kan ikke tage pengene med i graven, så man kan ligesågodt bruge dem. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Nu skal de så lige GRAVes op først |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Aner man noget ludomani her, eller det hedder måske PiStremani Redigeret af Kampus - 15-Juni-2008 kl. 19:56 |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |