|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
mstoft ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 433 |
![]() Sendt: 14-Oktober-2007 kl. 04:27 |
Hej,
Nogle af jer som har leget med HDScapes BR udgivelser? Fireplace, Aquarium osv.? Jeg overvejer at fodre min PS3 med en eller flere af deres titler nemlig. Vinterkulden er jo snart over os ![]() |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7129 |
![]() |
kun på HD DVD og der er de bare super flotte
Hans |
|
![]() |
|
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
Hvis du skal have en fed screensaver kommer det interaktive akvarie til PS3 hvis snart fra Sony - de små klip jeg har set ser fede ud.
Men ellers er Blue Planet også total sindsygt vildt flot :) |
|
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
|
![]() |
|
mstoft ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 433 |
![]() |
Jeg har selv Planet Earth, så det var primært som screensaver/hygge. Jeg har en pejs på DVD og tænkte det kunne være fedt at få BluRay udgaven
![]() |
|
![]() |
|
mosede ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 88 |
![]() |
Der er denne her på DVD Pacific - den udkommer 30. oktober:
http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=870722 Jeg syntes da selv lige jeg ville bestille den - 4 forskellige flammer og det hele ![]() Og akvariet kommer også: http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=870730 For god ordens skyld skal jeg tilføje at jeg ikke ved om de er regionskodede. Redigeret af mosede - 15-Oktober-2007 kl. 08:22 |
|
SONY KLV-S40A10E, Sony DVP-NS 92 V SACD, Onkyo TX-SR605, CANTON Movie 150-QX, PS3.
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har lige bestilit både fireplace, aquarium samt deres hd-sampler. Jeg kan jo lige vende tilbage når jeg har modtaget dem
![]() |
|
![]() |
|
Fanner ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 344 |
![]() |
Hey, jeg har modtaget Aquarium fra dem, og den spiller fint i min Region B Pana BD10A. Og den er sgu meget sjov, min søn på 2 er lige ved at sprænges af bar begejstring over vores fine nye 42" saltvandsakvarie |
|
![]() |
|
glade ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-August-2006 Sted: ølby/DK Status: Offline Point: 1007 |
![]() |
As an HDScape customer, we are sending you an early invitation to our first-ever Black Friday HDScape Sale.
This sale will become public on Nov. 22-25, but you can enjoy these savings today. Just use the coupon code: "gobble" As great as it is to watch your favorite movies and sports events in HD, you know that the REAL reason you bought your HDTV is to turn it into a fish tank, a fireplace, and some of the most breathtaking scenic landscapes on earth -- all presented in stunning HD! So, show off your HDTV and HD player in style, with scenic HD DVD and Blu-ray discs from HDScape. Just $9.99 each! Supplies will not last long at these prices! $.99 US shipping per disc Only While Supplies Last. |
|
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer Sony 32 tommer X300 (skod tv) |
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
![]() |
Hej Jeg har også fået dette tilbud på mail, men når jeg starter på bestillingen siger prisen 24.99$, nogen (Hother?) der har erfaringer???? Så vidt jeg kan se har de også Blu-ray nu... mvh |
|
Ning
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Hej Ning - jamen jeg har fået det samme tilbud - og jeg har også bestilt de HD-DVD´er som jeg mangler. Jeg endte så vidt jeg husker op i den samme pris - som jo er 9.99 dollors pr disc + fosendelse. Det er vel okay for 2 disc´s Har du husket at indtaste det kodeord som fremgår af mailen? Når du har indtastet kodeordet - jamen så falder prisen til det lovede |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
![]() |
Det med kodeordet havde jeg ikke lige fanget. Men det er jo også tidligt på dagen Tak for hjælpen |
|
Ning
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
[QUOTE=Ning]
Det med kodeordet havde jeg ikke lige fanget. Men det er jo også tidligt på dagen Tak for hjælpen ![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |