|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
Skorben ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
|
Nogen som ved om Blu-ray titlerne fra HDScape (HDScape Exotic Saltwater Aquarium + HDScape Visions of the Sea ) er regionslåste? på forhånd tak |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Jeg ved det i det mindste ikke. Men send dem en mail og spørg - de er flinke mennesker: http://www.dvdinternational.com/pd_digital_video_essentials_ hd.cfm |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
mstoft ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 433 |
![]() |
|
Der lader til at nogle er og andre ikke. Jeg bestilte fireplace og aquarium. Fireplace virkede ikke. Ydermere blev det snuppet i tolden. 600kr ud af vinduet alt i alt :P
Redigeret af mstoft - 20-November-2007 kl. 13:17 |
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
![]() |
|
Det er ikke pga. regionskodning at Fireplace ikke virker i din PS3.
Som det også står på deres hjemmeside, er Fireplace lavet på en måde der ikke er kompatibel med PS3, og du kan få byttet discen gratis hos dem. |
||
![]() |
||
Split ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
|
Jeg bestilte et par BD den 22. november, men har ikke modtaget dem endnu. Er der andre der har benyttet dette tilbud, og har I evt. modtaget jeres? |
||
![]() |
||
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3728 |
![]() |
|
Jeg troede slet ikke der var nogen der købte de HDscapes. Har aldrig helt forstået meningen med det
|
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Hej Split, og velkommen til recordere.dk Jeg har også bestilt hos HDScape, og jeg har heller ikke modtaget noget endnu. Jeg sendte dem en mail og spurgte til mine HD-DVD´er og fik det svar, at de var bagud med afsendelsen. Faktisk var mine blevet sendt den 28. november. De er dog ikke trillet ind endnu |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Meningen med HDScape er såmænd god nok. De laver nogle enestående naturoptagelser, som for mig nok er det område hvor HD kommer aller bedst til sin ret. I mine øjne er HDScape et fint firma med meget kunde- og serviceorienterede medarbejdere |
||
|
||
![]() |
||
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3728 |
![]() |
|
ja deres naturprogrammer er jo fine nok, men de der "pause"/pejse/akvarium film fatter jeg ikke. Men der skal jo være noget for alle |
||
![]() |
||
![]() |
|
Næh nej, det giver jeg dig ret i. Men kigger du f.eks. på deres "Antartica Dreaming", så benytter jeg f.eks. denne som reference HD DVD når jeg tester afspillere |
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Har en demo HDscape disc med korte klip af diverse af deres film og blev da også pludselig meget glad for mit tv |
||
![]() |
||
![]() |
|
Godt så |
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |