|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Gelardi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2005 Sted: Aarhus, Denmark Status: Offline Point: 574 |
![]() Sendt: 09-November-2007 kl. 11:18 |
|
hej,
jeg fandt dette link, hvor forsendelse er gratis fra US. http://www.dvdboxoffice.com (min hyperlink virker altså ikke) |
||
![]() |
||
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
|
Men hvad med tolden? De fleste gange er det bedre at betale porto og slippe for told. |
||
![]() |
||
Bruce ![]() Redaktionen ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 09-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 558 |
![]() |
|
Close Encounter of the Third Kind koster 270,- hos DVDBoxoffice og 178,- hos DVDPacific. De lyder dyre. |
||
![]() |
||
Zagadka ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 446 |
![]() |
|
Jeg har tidligere handlet hos DVDBoxOffice og sandsynligheden for at forsendelsen bliver taget i tolden er stor, jeg regnede med det.
Firmaet ligger ikke i USA men i Canada. |
||
![]() |
||
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() |
|
tag hellere www.hdmoviesource.com der sender de i pakker af 2-3 af gangen og de er forholdsvis billige. |
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
![]() |
|
Lige en sidebemærkning: UK udgaven koster 170 hos DVD.CO.UK inkl. fragt, og den er endda med danske undertekster. |
||
![]() |
||
Gelardi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2005 Sted: Aarhus, Denmark Status: Offline Point: 574 |
![]() |
|
ok så!!!:-))..det var bare en ide..
|
||
![]() |
||
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
![]() |
|
Er de så region B? |
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
![]() |
|
Close Encounter skulle være regionfri.
Men jo, engelske udgaver er ellers region B - som resten af Europa. Redigeret af lunddal - 09-November-2007 kl. 15:17 |
||
![]() |
||
Bruce ![]() Redaktionen ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 09-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 558 |
![]() |
|
Kanon! Tak for det, den er bestilt |
||
![]() |
||
![]() |
|
![]() |
||
![]() |
|
WOW! Det var dæleme et godt tilbud!!! Jeg takker MEGET for henvisningen |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |