|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Briii ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-December-2006 Status: Offline Point: 51 |
![]() |
Jeg havde kig på samsungs BD2 hjemmebio, med 7.1, men har hørt og læst at afspilleren skulle være utrolig dyb, mere end normalt.
Vil det så istedet for kunne betale sig, at købe mig en anden Samsung, altså bare afspilleren som kan afsende i 5.1 og 7.1 og så købe et seperat 5.1 lydsystem? - og så derefter udvide til 7.1 Og så til mit budget? Jeg havde set en test af en Samsung som virkelig lød lovende, jeg husker ikke modellen. Men den kostede cirka 2.500-3000. Vil man så kunne få et godt højtalersystem til de cirka 7.000? |
|
![]() |
|
![]() |
Det er den her jeg mener: BD-P2500
|
|
![]() |
|
Blu-ben ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2008 Status: Offline Point: 869 |
![]() |
Bare et forslag synes du skal beslutte dig for hvilken skærm du vil have først, du siger jeg selv billledet betyder mere end lyden, og når du har købt tv'et først ved du præcis hvad du har at gøre med til resten, et par tusind fra eller til kan betyde meget for valg af øvrig udstyr, man kan altid få noget der er lidt bedre Men onkyo 606 (ca 3500 i tyskland)vil passe fint til det du ønsker, så kunne du evt nappe et sæt Harbosound HS62 netop anmeldt på siden til 4000, men kommer også lidt an på hvor store højtalere du vil have, og ja så har du et par tusind til en afspiller. Alternativ hvis du ønsker små højtalere har jeg lige set onkyo 606 + kef 2005.2, 6250 kr plus forsendelse her http://www.csmusiksysteme.de/de/home/knaller_angebote/csm_pa ketpreis/onkyo606_kef_kht2005_2/index.htm?fref=pa Bare et par tanke |
|
![]() |
|
beauville ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 552 |
![]() |
Er du gal det er billigt, for et super setup... go 4 it |
|
/Christian
'I stick my neck out for nobody' |
|
![]() |
|
![]() |
Det ligger jo indenfor mit prisleje. Men hvad er det egentlig jeg får for pengene så? Jeg er ikke den store lyd nørd og aner derfor intet om recievere osv (går ud fra det er det der er med) og de højtalere der medfølger, samt jeg ikke har hørt om Onkyo før. Hvad for en kvalitet snakker vi om her og hvordan ville jeg kunne bruge sådan et system sammen med Xbox 360 og så evt denne Samsung Blu-ray afspiller? Undskyld mange gange for de dumme spørgsmål, men hvis jeg ikke spørger bliver jeg aldrig klogere ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
jeg har forresten også en Viasat HD Plus boks som også skulle tilsluttes så jeg kan få surround lyden ud, kan man også bruge recieveren til det? Altså til både xbox, bluray og viasat boksen?
|
|
![]() |
|
Blu-ben ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2008 Status: Offline Point: 869 |
![]() |
Kvalitet er altid svær at vurdere men: Hvor konklusionen var "Lyd - og billedkvalitet er det bedste i klassen" Fandt et par steder hvor højtalerne er anmeldt: http://www.kef.com/KHT/reviews/whathifi_2005.2_09_03.pdf Håber du kan bruge det til noget, synes det er et godt sæt til prisen og din prisklasse. |
|
![]() |
|
![]() |
Lyder vildt godt efter hvad jeg lige har læst om det..
men er der nogen der ved om det sæt, altså baghøjtalerne kan monteres på vægen i lofthøjde? Så højtalerne peger nedad. I vores hus er der nemlig trukket højtaler kabel i forvejen inde bag vægen, så ville være noget nemmere at sætte dem deroppe, end til at trække nye kabler. Og kan man mon bruge samme højtalerkabel? Tror bare det er sådan et standard kabel ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Fra producentens side: Ja du kan nok godt bruge kablerne, men hvis når du nu er ved at bruge 30000 på ny hjemmebio så ville det da være synd at spare på kablerne. |
|
![]() |
|
Ullum ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 1004 |
![]() |
Bare ærgeligt at tilbudet kun gælder sættet i sølv og ikke i sort
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
ja.. ingen steder man kan få det i sort???
|
|
![]() |
|
![]() |
Du må igang med spraymaling
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |