|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | ||||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|||||
Hi hi, kunne du bare skaffe mig POTC med dansk tekst til under 500 kr for alle tre, så ville du være kongen af skysovs |
||||||
![]() |
||||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
![]() |
|||||
det billigste er cdon.com og det er 576,- incl porto, så de er desværre 76kr for meget. http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=903&tduid=66d2054 c33e250f5cc6d6557959ff00f |
||||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||||
![]() |
||||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|||||
det billigste er cdon.com og det er 576,- incl porto, så de er desværre 76kr for meget. http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=903&tduid=66d2054 c33e250f5cc6d6557959ff00f [/QUOTE] Har været der, og det var ikke 179 pr stk, som en lovede. Så med porto er det desværre over smertegrænsen |
||||||
![]() |
||||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
![]() |
|||||
Har været der, og det var ikke 179 pr stk, som en lovede. Så med porto er det desværre over smertegrænsen [/QUOTE] som prisen er i dag, så koster de kun 547,- inden porto, det er kun 10kr mere end de 179 pr stk. og der skulle være et eller andet sted, man kan få en kode til gratis porto, selvom den er kun 29kr. |
||||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||||
![]() |
||||||
![]() |
|||||
som prisen er i dag, så koster de kun 547,- inden porto, det er kun 10kr mere end de 179 pr stk. og der skulle være et eller andet sted, man kan få en kode til gratis porto, selvom den er kun 29kr. [/QUOTE] Ja jeg studsede også over det kode halløj, men blev så irreteret over den samlede pris, at jeg forlod butikken |
||||||
![]() |
||||||
![]() |
|||||
Ja jeg studsede også over det kode halløj, men blev så irreteret over den samlede pris, at jeg forlod butikken [/QUOTE] nu er du pivet, de koster 199-179 og 169,- så det er 10,- mere. nu er vi tøset. men dem må du sku godt få af mig, kan du bruge dem i frimærker. |
||||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||||
![]() |
||||||
![]() |
|||||
Nu har jeg sat mig i hovedet at 500 kr er smertegrænsen, og så er jeg ubøjelig Sådan er jeg også kommet til at få det fede udstyr jeg har nu Skal ikke kunne sige det, men det er nok det jyske krejlergen Redigeret af Kampus - 01-Juni-2008 kl. 15:23 |
||||||
![]() |
||||||
![]() |
|||||
nu kunne jeg jo så også sige, kvinder. hvorfor gik du så ind, i første omgang da der stod 179,- pr stk? |
||||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||||
![]() |
||||||
![]() |
|||||
Håbede måske på at der var rabat ved tre stk, men sådan skulle det ikke være. Går du ikke også ind og ud af forretninger for at spotte de gode tilbud? Eller er det kun en kvindeting?
|
||||||
![]() |
||||||
zirio ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
![]() |
|||||
Hvorfor smuttede du så ikke på Elmutantens tilbud, 3-for-2!..Der kunne du så får alle 3 POTC, på BD-selvfølgelig, til 500 kr!.. Jeg er selv lidt for nærig til at købe dem - igen, men er det stor forbedring, i forhold til SD-udgaven? |
||||||
![]() |
||||||
![]() |
|||||
har du ikke hørt at de ikke er kommet, til jyllands elgiganter med danske tekster. de er ikke nået så langt. |
||||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||||
![]() |
||||||
![]() |
|||||
jeg bruger finddvd i uk. herhjemme køber jeg dem bare. tjekker måske lige lidt på nettet. så igen. kvinder. |
||||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |