|
|
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Forfatter | |||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||
Derfor: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=41243& PN=1 |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||
Så så Flemming Larsen, nu ikke så spydig!!! Eller også mobber du bare, det er da heller ikke til at greje de tjøvenhavnere |
|||
![]() |
|||
zirio ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
![]() |
||
Arghh Si senore!..Hvad er der galt med de undertekster?? ![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Ungarsk og engelsk for hørehæmmede. Så står jeg sku af, og så i en dansk forretning. DET ER EN OMMER
![]() |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
![]() |
||
du kan bare fravælge de engelske, og tage det på ungarsk. så kan du lære noget nyt. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
DarkStar ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 368 |
![]() |
||
Der er så vidt jeg ved, ingen der sætter en pistol for din pande?.. det er jo valgfrit om du vil købe den. |
|||
An a day...
|
|||
![]() |
|||
Voodoodolphins ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 932 |
![]() |
||
så du har kun givet 500 kr for dit udstyr også, du er sateme en god forhandler så ![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Ja sådan kan man også vælge at tolke mit udsagn. Tror du selv på det? |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
![]() |
||
så må du godt forhandle, ved fælleskøb, hvis det er. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6285 |
![]() |
||
Hej , er der nogen af jer der har haft held til at finde BD film i føtex endnu ? Jeg spurgte her den anden dag i vores føtex i greve centret og de sagde at de ville få et lille udvalg d.10-6 , men de ville ikke bestille så mange , da de IKKE har retur ret på dem , og at hver enkelt føtex afdeling skal bestille individuelt.....Jeg havde da håbet at de blev indkøbt fra centralt hold og så distribureret ud til de forskellige afdelinger , så de kunne presse prisen helt i bund...Men det bliver spændende at se udvalget og priser... MVH |
|||
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Det er den sædvanlige forsigtighed. De skal lige se om Hr og Fru Flæskesteg kan finde på at købe dem.
|
|||
![]() |
|||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6285 |
![]() |
||
Hej , så har jeg lige været i føtex , de havde , simpsons,Die hard 4,spiderman,X-men og fantastic4 til 230kr og National treasure til 280kr , men de skal længere ned i pris før jeg hopper med på vognen... MVH |
|||
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |