Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
OleA
Guld medlem
Oprettet: 19-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 665
|
Sendt: 13-Juni-2008 kl. 17:32 |
hopgreve skrev:
Hej , er der nogen af jer der har haft held til at finde BD film i føtex endnu ? Jeg spurgte her den anden dag i vores føtex i greve centret og de sagde at de ville få et lille udvalg d.10-6 , men de ville ikke bestille så mange , da de IKKE har retur ret på dem , og at hver enkelt føtex afdeling skal bestille individuelt.....Jeg havde da håbet at de blev indkøbt fra centralt hold og så distribureret ud til de forskellige afdelinger , så de kunne presse prisen helt i bund...Men det bliver spændende at se udvalget og priser...
MVH |
Har set "I am Legend" i Vanløse og Husum til 249,-.
|
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
|
 |
Bruger udmeldt 43
--
Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
|
Sendt: 13-Juni-2008 kl. 17:32 |
Ja når de holder oprydningssalg måske..... Har da sommetider gjort nogle fantastiske fund i Føtex med CDer og DVDer.....
|
 |
Voodoodolphins
Guld medlem
Oprettet: 05-Januar-2007
Point: 932
|
Sendt: 13-Juni-2008 kl. 18:58 |
280 kr for en blu-ray i føtex??? ikke lige den pris jeg havde håbet på de ville sælge dem til. Men forhåbentlig falder prisen som de begynder at sælge flere og flere.
|
 |
MMJ,75
Guld medlem
Oprettet: 17-Maj-2008
Sted: V, Roskile
Point: 828
|
Sendt: 13-Juni-2008 kl. 19:10 |
|
 |
Klausens
Bruger
Oprettet: 09-August-2007
Point: 160
|
Sendt: 13-Juni-2008 kl. 19:53 |
Arbejder i Føtex, og kan fortælle at det er kort tid siden at det blev besluttet at prøve Blu-Ray i Føtex... Derfor kommer skulle der gerne komme 3-4 stk. Blu-Ray film med, når der er release på nye DVD film... Fx fik alle varehusene 3 stk. Blu-Ray film, da "I Am Legend" havde release, dette var den første lancering af dem... Det afhænger efterfølgende selvfølgelig af om producenten har lavet Blu-Ray udgaver, samtidig med DVD udgivelsen, hvis dette er tilfældet, skulle der gerne altid være samme titel på Blu-Ray...
Mht. forskelligt udvalg, så er dette fordi at varehusene kan bestillle individuelt fra forskellige leverandører, uden at det kører centralt, derfor satser nogle varehuse mere på Blu-Ray, end andre, afhængig af hvor interesserede de er i det, samt fortjenesten...
Og så vidt jeg er orienteret, så er der returret på Blu-Ray film, men er ikke helt sikker!
|
 |
hopgreve
Guld medlem
Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6285
|
Sendt: 13-Juni-2008 kl. 21:22 |
Klausens skrev:
Arbejder i Føtex, og kan fortælle at det er kort tid siden at det blev besluttet at prøve Blu-Ray i Føtex... Derfor kommer skulle der gerne komme 3-4 stk. Blu-Ray film med, når der er release på nye DVD film... Fx fik alle varehusene 3 stk. Blu-Ray film, da "I Am Legend" havde release, dette var den første lancering af dem... Det afhænger efterfølgende selvfølgelig af om producenten har lavet Blu-Ray udgaver, samtidig med DVD udgivelsen, hvis dette er tilfældet, skulle der gerne altid være samme titel på Blu-Ray...
Mht. forskelligt udvalg, så er dette fordi at varehusene kan bestillle individuelt fra forskellige leverandører, uden at det kører centralt, derfor satser nogle varehuse mere på Blu-Ray, end andre, afhængig af hvor interesserede de er i det, samt fortjenesten...
Og så vidt jeg er orienteret, så er der returret på Blu-Ray film, men er ikke helt sikker!
|
Kan du ikke sige til din chef , som skal sige til sin chef osv...at de skal meget længere ned i pris , så skal vi nok købe ...
MVH
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
 |
Dæncker
Bruger
Oprettet: 02-April-2008
Point: 224
|
Sendt: 13-Juni-2008 kl. 21:28 |
Det er sgu lidt et problem med de priser vi har herhjemme. Det er vel de færreste der gider betale 230-300 kr for 1 film!
Især når de koster 80-150 kr. på nettet.
|
 |
musicus
Guld medlem
Oprettet: 10-Juli-2006
Sted: Østjylland
Point: 2149
|
Sendt: 13-Juni-2008 kl. 21:44 |
Ja, jeg skal ærligt tilstå, at min absolutte smertegrænse i en dansk butik ligger på 250 kr. for en Blu-ray film. En pris på 300 dask er out of the question - så køber jeg altså hellere filmene på internettet, uden danske undertekster
Og så har jeg endnu ikke helt fattet, hvorfor nye Blu-ray titler fra Sony, Fox, Buena Vista og Disney dog skal koste 30-50 kroner mere, end titler fra Warner? 
Redigeret af musicus - 13-Juni-2008 kl. 21:56
|
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X
2x Denon DVD-2930
2x Toshiba HD-XE1,
Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500
Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800
2x DVDO Edge
|
 |
QuaZ
Bruger
Oprettet: 24-Juni-2007
Point: 114
|
Sendt: 13-Juni-2008 kl. 21:50 |
Problemet med de her priser er jo ikke Føtex's manglende vilje til at sælge dem billigere men distributørernes meget højere priser!:)
Når vi ikke kan købe titlerne til en pris nær DVD er det også svært at sælge dem til ditto.
Jeg vil dog forelægge den generelle respons for vores indkøbschef som så må ta' til revidering om prislejet er det korrekte eller ej - dog tror jeg ikke priserne falder før vi har haft et par avis markedsføringer på BD film og så stadig ikke oplevet et større salg ^_^ .. (konservative folk ;)!)
Svært at stå i en sag hvor man gerne vil tjene penge og også være med til at udbrede et format :P
|
Billed: Sony 46D3000
Afsp: Sony PlayStation 3
Kameraer: Sony DSC-W200, Sony Alpha 100 D-SLR, Sony HDR-SR5
Computer: MacBook 2nd gen.
|
 |
QuaZ
Bruger
Oprettet: 24-Juni-2007
Point: 114
|
Sendt: 13-Juni-2008 kl. 21:52 |
Kampus skrev:
Ja når de holder oprydningssalg måske..... Har da sommetider gjort nogle fantastiske fund i Føtex med CDer og DVDer..... |
Hvis du ikke bor langt fra Frederiksberg så har vi oprydnings udsalg (på ndr fasanvej) fra på Mandag i det "gamle" BD katalog priser til 124 kr pr stk (gælder dog ik premiere filmene som I Am Legend og National Treasure 2)
|
Billed: Sony 46D3000
Afsp: Sony PlayStation 3
Kameraer: Sony DSC-W200, Sony Alpha 100 D-SLR, Sony HDR-SR5
Computer: MacBook 2nd gen.
|
 |
Bruger udmeldt 43
--
Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
|
Sendt: 13-Juni-2008 kl. 23:54 |
QuaZ skrev:
Kampus skrev:
Ja når de holder oprydningssalg måske..... Har da sommetider gjort nogle fantastiske fund i Føtex med CDer og DVDer..... |
Hvis du ikke bor langt fra Frederiksberg så har vi oprydnings udsalg (på ndr fasanvej) fra på Mandag i det "gamle" BD katalog priser til 124 kr pr stk (gælder dog ik premiere filmene som I Am Legend og National Treasure 2) |
He he, der er desværre for langt fra Jylland! Man kan jo håbe at det gode initiativ smitter til de andre Føtex.
Redigeret af Kampus - 13-Juni-2008 kl. 23:54
|
 |
Klausens
Bruger
Oprettet: 09-August-2007
Point: 160
|
Sendt: 14-Juni-2008 kl. 00:10 |
........