recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bluray i WMC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBluray i WMC

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
scantek Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Branchemedlem

Oprettet: 22-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 676
Direkte link til dette indlæg Emne: Bluray i WMC
    Sendt: 01-Februar-2009 kl. 23:42

Hej

Jeg har lige færdiggjort min nye HTPC, og har i den anledning stødt på et problem.

Jeg har monteret et bluray drev i maskinen, og har installeret PowerDVD. Afspilning af bluray's virker imidlertid fint ude i windows, men ideen var at kunne afspille fra Mediacenteret, jeg får dog en fejl om at der ikke er installeret noget software til understøttelse af bluray. Hvordan kommer jeg til at kunne afpille bluray, uden at skulle gå ud i windows hver gang ?

På forhånd tak

Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2005
Point: 2047
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2009 kl. 07:42

Prøv det danske "My Movies". Genialt til at styre din film med i WMC. Her kan du vælge PowerDVD som ekstern player af Blu-ray.

http://www.mymovies.dk/

Til top
scantek Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Branchemedlem

Oprettet: 22-Juli-2007
Sted: Denmark
Point: 676
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2009 kl. 22:01

Hejsa

Sweet stuff !! Det virker perfekt med My movies.

I med en skive og ind under My movies menuen og vælg "Afspil Bluray" så starter Power dvd af sig selv og man er klar til at se film....

Tak for hjælpen :D

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu