recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Blu-ray kode
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Blu-ray kode

Besvar Besvar Side  <1234 6>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 30 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 17-Juli-2013
Status: Offline
Point: 1328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2015 kl. 14:57
Den samlede pris med forsendelse er 112 kr. Det er i hvert fald det bekræftelsen lyder på i e-mail.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2015 kl. 15:14
Så må du håbe den ikke bliver snuppet i tolden, for så bliver prisen 2 1/2 gange højere.
Til top
vclarke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-September-2006
Sted: Denmark
Point: 738
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vclarke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2015 kl. 15:28
Det er jo så ikke bøder, men afgifter og gebyrer
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2015 kl. 15:42
Jeg synes at den butik er lidt hurtig ude. To timer efter forsøg er jeg ved at aflyse min bestilling, så skriver de, at det er for sent, da bestillingen allerede er under behandling!

Redigeret af tonice25 - 11-April-2015 kl. 16:02
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2015 kl. 15:50
På amazons hjemmeside kan man da gå ind og ændre i bestillingen.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2015 kl. 15:59
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

På amazons hjemmeside kan man da gå ind og ændre i bestillingen.

Det gjorde jeg også for kort tid siden. Men via mail fra butikken, at det er for sent - allerede under behandling!

Men selvom det er et ekstern butik køb under amazon.uk, så jeg chattet med selve amazon, de har undersøgt sagen, og de siger, at der er ingen ekstra afgift eller told på den. Jeg har det på skrift fra dem, så jeg må indtil videre så stole på det. 
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12342
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2015 kl. 16:07
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Der er ingen risiko for bøder fra amzon.co.uk, da de betaler den danske moms for dig, og told er der selvsagt intet af fra et andet EU land

Ikke hvis den er købt hos en ekstern sælger.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12342
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2015 kl. 16:09
Oprindeligt skrevet af tonice25 tonice25 skrev:

Men selvom det er et ekstern butik køb under amazon.uk, så jeg chattet med selve amazon, de har undersøgt sagen, og de siger, at der er ingen ekstra afgift eller told på den. Jeg har det på skrift fra dem, så jeg må indtil videre så stole på det.

Hvis den er sendt fra USA kan den blive fanget og du kan blive opkrævet en dummebøde.

Reelt sker det dog yderst sjældent, når man handler hos eksterne sælgere på Amazon.co.uk.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2015 kl. 16:18
Jeg håber sandelig, at amazons "hovedafdeling" taler sandt, for er jeg blevet vildledt!

Men taler vi her Blu-ray og DVD film?

For jeg har andre gange bestilt CD'er fra USA, uden ekstra afgifter.

Under alle omstændigheder, så er det nok første og sidste gang, at jeg køber film fra USA!

Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2015 kl. 21:15
Hvis prisen er 112 kr inklusive Porto, hvad var prisen så ex Porto.
Hvis den er under 80kr og den resterende del er Porto, er der intet problem. Problemet er, hvis varen kostede over 80kr og den sidste del er Porto, så skal du betale for importafgifter for hele varen plus portos pris.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2015 kl. 21:29
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

Hvis den er under 80kr og den resterende del er Porto, er der intet problem. Problemet er, hvis varen kostede over 80kr og den sidste del er Porto, så skal du betale for importafgifter for hele varen plus portos pris.

Item Subtotal:                             £8.64

Postage & Packing:                   £1.82

Order Total:    £10.46

DKK 112,12
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2015 kl. 21:39
Oprindeligt skrevet af tonice25 tonice25 skrev:

Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

<p ="Msonormal"><span lang="EN-US">Item
Subtotal:                             £8.64
<o:p></o:p></span>

<p ="Msonormal"><span lang="EN-US">Postage
& Packing:                   £1.82 <o:p></o:p></span>

<p ="Msonormal"><span style="line-height: 1.4;">Order
Total: </span><span style="line-height: 1.4;">   </span><span style="line-height: 1.4;">£10.46</span>

<span style="font-size:11.0pt;line-height:107%;font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-theme-font:minor-latin;mso-fareast-font-family:Calibri;mso-fareast-theme-font: minor-latin;mso-hansi-theme-font:minor-latin;mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;mso-ansi-:DA;mso-fareast-:EN-US; mso-bidi-:AR-SA">DKK 112,12</span>

I fald af den så sendes uden for EU's toldmure, så må eu påregne gebyrer på varen.
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 6>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu