|
Blu-ray kode |
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Forfatter | |
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12342 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har da også oplevet det masser af gange. Lige præcis enkeltfilm fra eksterne Amazon-sælgere ryger dog så godt som aldrig i fælden.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
Pakke med Blu-ray film modtaget - ingen ekstra udgifter! Så jeg formoder, at der ikke kommer ekstra udgifter efterpå?
Og den samarbejdende Amazon.uk butik var all your music. |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12342 |
Nej, der kommer ikke ekstra afgifter.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
Godt så - tak!
![]() |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Klart nok, hvis der var så kunne forsendelsen ikke udleveres før de var betalt. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Klart nok. ![]() Jeg tror dog ikke, at jeg vil tage chancen med køb fra Amerika igen.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det er der ikke noget galt i, bare man tager højde for at der kan risikeres at betale told og moms når man importerer. Har købt ting fra USA og andre lande uden for EU, nogle gange gået igennem uden bemærkninger, men i de fleste tilfælde skulle der betales importafgift. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Så må man jo ligesom vurdere fra gang til gang, om det er en sjælden film, det virkelig er værd at tage en chance/risiko på?
|
|
![]() |
|
Nu er det ikke lige en sådan vare der har været købt, de kan sikkert fås andre steder, det jeg har købt er modeller af tog fra for det meste Nordamerika, de forhandles ikke lige sådan andre steder. |
|
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Har kendskab til flere sager, hvor ups har udleveret, og efterfølgende sendt regningen for gebyrer m.m.
Er det post dk der har stået for det, så nej så sker der ikke mere. |
|
![]() |
|
Ja, kurér-firmaer kommer med regningen senere. Men der er ikke tale om kurér her, så det lod jeg være med at nævne. Der er nogle deltagere her i tråden, som ikke har brug for at blive forvirret mere end nødvendigt...
|
|
![]() |
|
Den er modtaget med posten.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |