|
Blu-ray Koncerter |
Besvar ![]() |
Side <1 2728293031 35> |
Forfatter | ||
Flubber ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-August-2009 Status: Offline Point: 161 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jamen så vil jeg da lige komme med et par nye og gamle også.
Alter Bridge - Live In Amsterdam ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Billedet er af meget svingende kvalitet. Nogle steder står det super godt og klart, og andre er billedet decideret ringe, og på ingen måde HD. Indholdet er derimod forrygende, og er man til lidt hård rock blandet med nogle få ballader skal man endelig ikke tøve. Crossroads Guitar Festival 2010 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Fantastisk billed- og lydkvalitet. Dog synes jeg til tider selve indholdet kan blive en smule kedeligt, hvilket også skyldes der er en række kunstnere medvirkende som ikke siger mig det store. Dette opvejes dog af indslag som John Mayer Trio og lignende, som trækker det hele op igen. Dizzy Mizz Lizzy - Reunion Tour ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Denne får en lidt mere middelmådig bedømmelse. Det er helt klart noget super fed musik (i min optik), men hverken billede eller lyd er noget at råbe hurra for. Det er heller ikke ringe, bare middelmådig. Er man vild med Dizzy's musik er den et must have, men ellers ikke. Foo Fighters - Live At Wembley Stadium ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Lyd- og billedkvaliteten er helt igennem eminemt, og man kan vitterligt se ansigtsudtrykkene på alle publikummer. Indholdet er også helt eminemt! De giver den virkelig gas, og sparker r*v på Wembley. Kan virkelig anbefales, uanset om man er fan af Foo Fighters eller ej! John Mayer - Where The Light Is ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Indrømmet - jeg er stor fan af John Mayer. Men det ændrer ikke på, at billede- og lydkvaliteten er sublim, og det samme med indholdet. Alle har bare ramt den helt rigtige dag da koncerten blev optaget, og er man bare en smule til det han laver er den helt klart et must have. Jeg har nok set den de første 20+ gange, og jeg er på ingen måde træt af den endnu. Tværtimod. Pink: Live In Australia - Funhouse Tour ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jeg er ikke den største fan af Pink, men synes dog hun har lavet et par gode sange. Alligevel valgte jeg at købe denne, og hold da op jeg blev overrasket! Igen, både lyd og billede er eminemt, og så forstår alle involverede bare at fyre et drøngodt show af. Kan på det varmeste anbefales! Desuden er Alter Bridge - Live At Wembley samt Slash & Myles Kennedy - Made In Stoke på vej til mig med posten. Så der kommer nok en anmeldelse af disse inden for de næste par uger
![]() |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
![]() |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Opdateret
![]() |
||
![]() |
||
|
Les Misérables
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ekstrem flot billedkvalitet. Lyden er også god og detaljeret. Og musical'en er en must see i flotte præstationer af sangere, kor og stort orkester. Jeg var blown away...
|
||
![]() |
||
|
Opdateret
![]() og GOD PÅSKE til alle
|
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|
![]() |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
|
|
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|
Sade - Bring me home
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sade stiftede jeg første gang bekendtskab med i 1986, da jeg var på en US Air Force Base, hvor hun ofte blev spillet på det militære AFRTS radioprogram, og her specielt Smooth Operator, og Never as good as the first time. Og netop den først nævnte sang og melodi kan man også glæde sig over i den omtalte koncert.
Der har været lidt snak om her på siden, at der mangler signalet i centerhøjtaleren (dialog). Indrømmet der kommer stort set intet ud af centerhøjtaleren, men på forunderlig vis er lydbilledet i DTS HD- Master 5.1 ganske detaljeret og dynamisk. Ingen klage her. Sade´s sang er som den skal være. Det er i øvrigt det samme med centeren på Dolby Digital 5.1. Jeg tror på en eller anden måde, at optagelsen er som præsenteret.
Billedet er okay, men optagelsen afspejler en mørk og ret dyster stemning, som man lægger stor vægt på i koncerten.
Men er man til Sade, så bliver man ikke skuffet over koncerten
![]() |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
|
Opdateret
![]() |
||
![]() |
||
pjonassen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 154 |
|
Nu vil jeg undgå at give karaktere da jeg ikke er vant til dette.
Jeg vil dog kommentere et par ting. Jeg har haft øret HELT inde ved centerhøjttaleren og kan godt høre førnævnte problem, men jeg vil sige at det ikke er ikke et problem man lægger mærke til med mindre det er noget man har hørt om før. Til trods for at det er en koncert, syntes jeg faktisk at man har med en meget intim koncert at gøre. Koncerten virker hele vejen igennem meget personlig og bærer meget præg af at hun nyder hvad hun laver. Nu er det kun min anden koncert på bluray, men jeg er meget imponeret. Jeg vil anbefale den til enhver der syntes bare en lille smule om Sade. |
||
![]() |
||
Infinity ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
|
Jeg har nu oprettet en Blu-ray Dokumentarfilm tråd
og indlægget herunder er flyttet til den nye tråd.
Link til dokumentar tåden
Redigeret af Infinity - 16-Juli-2012 kl. 01:17 |
||
mvh Infinity
|
||
![]() |
||
|
Flot flot gennemgang og beskrivelse af hvad der er på disc'en
![]() Så kunne hele din beskrivelse ligge sammen med bedømmelsen i alfabetisk rækkefølge ![]() Redigeret af Kampus - 04-Juli-2012 kl. 16:03 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 2728293031 35> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |