|
Blu-ray Koncerter |
Besvar ![]() |
Side <1 32333435> |
Forfatter | |
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Det gør skam ikke noget, bare at du giver det anmeldte karakter for billed, lyd og oplevelse. Alt dette kan du se i trådens første indlæg
![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Opdateret med dine 6 stjerner på alt ![]() |
|
![]() |
|
Infinity ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
Paul McCartney: Rockshow
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Paul McCartney har genudgivet hans Rockshow film fra ’75-’76 koncerterne Wings over America og nu selvfølgelig i en restaureret blu-ray disc udgave. Netop ’75-’76 var McCartneys storhedsperiode som Rock-Pop star. Og det er en fantastisk koncert med sangene fra Band on the Run, Venus & Mars og At the Speed of sound LP’erne. Kun numrene fra sidstnævnte LP falder lidt igennem, men med meget få midler formår de 5 musikere at spille mange forskellige instrumenter og lave et genidigt rockshow samtidigt. OK der er blæser gruppe og kor piger, de ses og høres ikke væsentligt. Ud over den to timer lange koncert er der også 10 minutter bonus med lidt backstage, turbus, koncert kommentarer og private klip i en ringe kvalitet. Redigeret af Infinity - 15-Juni-2013 kl. 21:08 |
|
mvh Infinity
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Opdateret
![]() |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Bryan Ferry "Live in Lyon"
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Billede og lyd er ret okay - men selve musikken i koncerten - altså musikudførelsen virker mig noget halvhjertet
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
KennyIver ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 31-Maj-2011 Sted: Herning Status: Offline Point: 1073 |
Bryan Adams: Live At Sydney Opera House Jeg prøvede virkelig at være kritisk da jeg smækkede skiven i bluray afspilleren igår, men billedet, lyden og koncertens indhold er virkelig super. billedet: Billedet står skarpt det meste af koncerten igennem, der bliver brugt forskellige kameraer og vinkler og der er forskel på kvalitet af kameraerne. Men til gengæld er sort niveauet på min VT60 fantastisk og nærmest 3D agtig. Virkelig lækkert, men det er vel også ved at være "standart" når koncerten er fra 2011. Lyden: DTS-DS Master er den bedste lydspor og det lyder fantastisk. Bryan har en fantastisk vokal hele koncerten igennem! ![]() Indhold: Jeg fik kun set koncerten igår og ikke ekstra materialet. Det forgår i det smukke dansk designet Opera hus i Sydney. Brian spiller guitar og en anden gut på piano. Det forgår akustik hele showet igennem og der er virkelig lagt fokus i lydkvalitet, som jeg før nævnte. Alle Brian Adams sangene jeg er vilde med, spillede han og han har godt fat i publikum hele showet igennem. Efter flere af sangene fyrer Brian en kort kommentar af til sangen. Jeg var virkelig underholdt hele koncerten igennem og jeg er forbløffet over lydkvaliteten igennem koncerten. Jeg er vild med at det forgår akustisk og flere af hans kærligheds sange rammer en ekstra hårdt lige i hjertet akustisk ![]() Jeg vil virkelig anbefale koncerten til alle som vil have en flot musikalsk/akustik oplevelse på anlægget, og især til folk som er Brian Adams fans ![]() |
|
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne |
|
![]() |
|
Opdateret
![]() |
|
![]() |
|
JayKay ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: Helsingør, Dk Status: Offline Point: 545 |
Slash With Myles Kennedy ; Made in stoke
Super koncert, god lyd og godt billede. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Redigeret af JayKay - 26-Oktober-2013 kl. 13:18 |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
Morrissey 25 Live er pænt god.
|
|
![]() |
|
Og karaktererne?
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Længe siden der er kommet noget nyt til her?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 32333435> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |