recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Blu-ray m. WiFi
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Blu-ray m. WiFi

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
madsL Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 10-August-2009
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér madsL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Blu-ray m. WiFi
    Sendt: 10-December-2013 kl. 10:09
Hej recordere,
Jeg har søgt lidt rundt i forummet, men ikke fundet svar på mit spørgsmål så nu prøver jeg at stille det her :-)

Jeg er på jagt efter en blu-ray afspiller, som kan kobles trådløst til internettet. Jeg vil nemlig gerne have muligheden for at se Netflix.
Om forbindelsen er via indbygget WiFi eller en dongle er lidt underordnet. Det vigtigste er at man ikke har brug for kabel da der er uoverskueligt langt fra TV møblet til routeren :-)

Jeg har set Sony laver BDP S3100, men den vil Elgiganten have 1000 kr for, hvilket er lidt over budget. 
Er det muligt at finde sådan et apparat til 600-700 kr? Jeg har ikke overblik over, hvad Philips, Samsung, LG, Panasonic osv. mon kan byde på og håber derfor der er en venlig sjæl her der kan hjælpe

På forhånd tak

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu