|
Blu-ray med Atmos |
Besvar |
Forfatter | |
liboltski
Bruger Oprettet: 02-Juli-2013 Status: Offline Point: 111 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 13-Oktober-2015 kl. 20:15 |
Hejsa
Sad og så den nyeste Mad Max film på blu-ray for nylig, overvejede flere gange at slukke for filmen, da jeg syntes lydsporret var totalt elendigt mixet, andre der har samme opfattelse som mig ? Syntes at stemmerne flere steder i filmen, kom forkert ud. |
|
osbech
Guld medlem Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej.
Tror du er ret alene om den oplevelse. :) Det er en af de film som bliver fremhævet, når ATMOS skal demonstreres. |
|
Vejrup
Guld medlem Oprettet: 18-August-2011 Sted: København Status: Offline Point: 685 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har det stik modsat dig og har selv set den i Atmos og filmens lydspor er over alt forventning den lyder undskyld mig *pisse* fedt..!
Ren demo skive til fremvisning af Atmos
|
|
Bruger udmeldt 35
-- Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er et lorte lydspor.
Transformers 4 og Avengers 2 er så meget federe..!!!!! Redigeret af strecker - 24-Oktober-2015 kl. 17:45 |
|
MulleB
Guld medlem Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
Funktioner
Tak(0)
|
Strecker du bliver nødt til at sætte en smiley bagved den sætning, ellers er nogen ikke kan se det er humor
|
|
Bruger udmeldt 35
-- Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Funktioner
Tak(0)
|
Redigeret
|
|
MulleB
Guld medlem Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
Funktioner
Tak(0)
|
hehe, meget bedre :-)
til OP: lige den film har et superfedt lydspor, så jeg tror der været noget galt i din opsætning. til gengæld så har Avengers 2 et totalt dårligt lydspor, jeg troede jeg har fået trykket på et eller i receiveren, da jeg havde set 15 min af filmen, og begyndte at rode med indstillinger, indtil jeg testede med en anden film. |
|
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
Låner lige tråden til at stille et "Bluray med Atmos"-relateret spørgsmål:
Er det kun 4K-udgaven af Gravity som har Atmos, eller findes der "alm" BD udgaver som også har det? |
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
Zuppe
Super bruger Oprettet: 18-April-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 375 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du skal have fat i gravity diamond edition. Der er atmos på Blu-ray.
|
|
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
Syns nu der er fedt lydspor på Max Max
Så det The Great Wall i 4K forleden, den har et ret så fedt atmos lydspor. |
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak! |
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |