|
Blu-ray "med det hele"!? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mackniels ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-Oktober-2007 Status: Offline Point: 10 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-November-2012 kl. 11:18 |
Det korte spørgsmål er: "Er det muligt?"
Det lidt længere: "Giver det mening? Hvorfor? Hvorfor ikke?"
Jeg har i den seneste tid haft kig på en ny afspiller/optager til mit nyerhvervede Smart TV. Det at jeg gerne vil kunne optage grunder i, at det viste sig, at man ikke kan bruge timeshift/optage funktionen på UE40ES8005, når tv signalet kommer ind via HDMI (ØV for det!!!).
Jeg vil gerne kunne afspille Blu-ray, men også DVD og CD'er fra én og samme maskine. Jeg har ikke de helt vildt høje krav til en evt. forringelse af lyden fra CD'erne. Men tilbage til min indledning....
/Martin
|
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Øhh, det kan de alle som udgangspunkt.
Men en OPPO er jo et godt bud.
Der er jo også SA-CD og DVD Audio ud over CD od DVD og Blu Ray.
Den nye OPPO får også netflix, så lidt medieafspiller bliver den jo også.
Eller har jeg misforstået hvad du skriver !
|
|
SVP03
|
|
![]() |
|
audiogon ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 23-Februar-2010 Status: Offline Point: 395 |
Panasonic DMP-BDT 500 som har 2 HDMI udgange, en til billede og en til lyd.
Den er suverænt god, og den har indbygget Smart-tv platform, og der kan ses bla. Netflix fra den, og youtube klip mm. Så min gamle Panasonic plasmaskærm har fået nyt liv og kan leve et par år mere. (iøvrigt banker plasmaen alt led og lcd af banen endnu). Der kan sættes en harddisk til, og den kører trådløst wifi som er indbygget mm. Jeg ved ikke om den kan optage, men her er en test, hvad der viser den svære retfærdiggørelse af dyrere Blu-Ray maskiner, da Pansonic'en som nævnt er ret suveræn. Køb den hos CCProshop i Kolding ![]() Jeg fik den til under 2900 kr.
|
|
![]() |
|
mackniels ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-Oktober-2007 Status: Offline Point: 10 |
@SVP03: Nej, det tror jeg såment ikke du har (o:
Jeg var simpelthen bare i tvivl om det var en ok brugbar løsning. Har hørt at CD'er tager lang tid om at starte op på en blu-ray og sådan...
Redigeret af mackniels - 06-November-2012 kl. 13:10 |
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Tilføjelse:
Den nye Oppo har hdmi indgang, om den kan optage herfra på en USB HDD ved jeg ikke, spørg Hother, han har en på prøve.
|
|
SVP03
|
|
![]() |
|
Tak. Det vil jeg gøre!
|
|
![]() |
|
audiogon ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 23-Februar-2010 Status: Offline Point: 395 |
Her er test af Oppo http://www.areadvd.de/lm/AV_Hardware/test_oppo95.shtml
Og der er anført indlæsetider
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |