|
Bluray og den nye iPad |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Brianigenigen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Maj-2012 kl. 09:38 |
Hejsa
Er blevet den glade indehaver af et stykke æbleprodukt, den Nye iPad. Vi skal på ferie her til sommer og vi vælger at køre derned , ca. 2000 km sydpå. Vi vil gerne have lagt et par blu-rays over på iPad for at slå tiden ihjel når man ikke sidder bag rattet. MEN Hvilke program er bedst til at rippe/convetere fra Blu-ray til iPad format? Programmet må også gerne komprimere ( ved ikke hvad en blu-ray fylder når den er rippet), vi jo gerne have lidt mere end 2 film på iPad. Programmet må gerne koste penge, da jeg ikke vil hacke , eller andet mærkeligt på iPad. Går da udfra at det er lovligt at flytte bly-ray over på iPad. Mange tak for jeres hjælp.
|
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
SophieC ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2012 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 5 |
Kan varmt anbefale AviPLayerHD til at afspille film osv på iPad'en !
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
Jeg vil anbefale Handbrake til at konvertere til iPad. Så fylder filmen mindst, og evt. undertekster kan brændes ind.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
www.dvdfab.com syntes jeg også er er rigtigt godt bud
og har man flere enheder og knapt med lager plads er en goflex http://www.seagate.com/external-hard-drives/portable-hard-drives/wireless/goflex-satellite/ et godt supplement hvor dataen deles af flere enheder samtidig Redigeret af rhsin - 17-Maj-2012 kl. 13:58 |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Brianigenigen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
Dur Handbreak også til den nye iPad og er opløsningen den samme
|
|
![]() |
|
Simba ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 137 |
Så længe din PC kan, så kan iPad'en alt. Opløsningen er fin til størrelsen!
|
|
Bedste hilsner fra
Steen Loewe Individual 55 ISF kalibreret Loewe SoundProjector SL Loewe Highline Subwoofer Digital Signal by Stofa (Zaptorfri) Antenneforeningen Helsingør Apple all the way |
|
![]() |
|
HAr hentet den nye handbreak, men jeg har ikke nogen mulighed for at lave danske undertexter, der hvor man vælger subtitles, der er der valgt engelsk, og alt er gråt.
jeg har været inde i options og vælde lydspor og diverse subtitles de findes bare ikke kører med anydvd ibaggrunden hvad pokker gør jeg forkert har prøvet alle opsætninger ( på nær den sidste hvor alt bliver godt)
|
|
![]() |
|
Hmmm
ok Kan ikke få lortet til at virke Konvetere filmen til mkv fil med mkvmaker Inde i handbreak, der kan jeg ikke finde NOGEN undertekster overhovedet Samt kun hver anden gang er der lyd på, men så er det lige som om det er for blinde/svag seende, de fortæller forx. Nu binder han en knude mens han ligger under bordet, og det alm. lydsporer der også. Billedet er meget fint, men lyd dur ikke og der kan ikke komme undertekster på. Så ser ud som om det ikke kan lade sige gøre med mkvmaker & Handbreake. Så må man jo prøve dvbfab. WHAT 60$ for dvbfab ...ja så blir det uden film på iPad Redigeret af Brianigenigen - 14-Juni-2012 kl. 16:13 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |