recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Blu-ray på Dune HD Max (eller Smart B1)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Blu-ray på Dune HD Max (eller Smart B1)

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Schulz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 845
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Schulz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2012 kl. 10:30
Ingen der har kommentarer til kvaliteten af blu-ray (samt evt. DVD / CD) afspilning på Dune HD Max? Eller de fleste har måske en blu-ray afspiller ved siden af?
Til top
Boffer24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 885
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boffer24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2012 kl. 14:15
Jeg har en PS3 ved siden af og jeg kan ikke se nogen kvalitets forskel fra den ene afspiller til den anden hvis det er det du spørger efter.
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2012 kl. 14:18
Jeg har heller ikke rigtig kunne bemærke nogle synlige forskelle
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Point: 1333
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2012 kl. 19:10
Oprindeligt skrevet af Sploink Sploink skrev:

Solgte selv min BDP 83 for at gå streaming vejen. Dette har jeg ikke fortrudt Smile 
Valgte selv en D1 da jeg har en PS3 som backup, hvis Dune'en skulle fejle.

Dunen er ikke svær at komme igang med, og så afspiller den fulde blu ray rips uden problemer
Kan Oppo´en da ikke det?
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2012 kl. 22:56
Oprindeligt skrevet af Bravo Bravo skrev:

Oprindeligt skrevet af Sploink Sploink skrev:

Solgte selv min BDP 83 for at gå streaming vejen. Dette har jeg ikke fortrudt Smile 
Valgte selv en D1 da jeg har en PS3 som backup, hvis Dune'en skulle fejle.

Dunen er ikke svær at komme igang med, og så afspiller den fulde blu ray rips uden problemer
Kan Oppo´en da ikke det?

Ved ikke hvor stabil den er. Men slet ikke med samme bruger venlighed som en dedikeret streamer.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu