|
Blu-ray på Dune HD Max (eller Smart B1) |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Schulz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 845 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ingen der har kommentarer til kvaliteten af blu-ray (samt evt. DVD / CD) afspilning på Dune HD Max? Eller de fleste har måske en blu-ray afspiller ved siden af?
|
||
![]() |
||
Boffer24 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
|
Jeg har en PS3 ved siden af og jeg kan ikke se nogen kvalitets forskel fra den ene afspiller til den anden hvis det er det du spørger efter.
|
||
![]() |
||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
|
Jeg har heller ikke rigtig kunne bemærke nogle synlige forskelle
|
||
![]() |
||
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1333 |
|
Kan Oppo´en da ikke det?
|
||
![]() |
||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
|
Ved ikke hvor stabil den er. Men slet ikke med samme bruger venlighed som en dedikeret streamer.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |