|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
centric ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 422 |
![]() |
Jeg har set mange på de danske fora som har samme bundkort, bruger PowerDVD og godt kan afspille blu-ray film.
Hvis jeg var dig, ville jeg først forsøge at finde nogle af disse personer og skrive til dem omkring deres indstillinger siden deres virker. Det kunne jo være du kunne finde fejlen. Evt ville jeg skifte bundkort til dit nuværendes "storebror". Det koster 700 kr og kan sagtens afspille Blu-ray med sit (meget) større grafikkort. Det bruger mindre strøm, afgiver mindre varme og har mange andre fixe funktioner. Uden at kende dit hardware er jeg ret sikker på du ikke skal udskifte andet end selve bundkortet. |
|
![]() |
|
kaaresylow ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Januar-2007 Status: Offline Point: 32 |
![]() |
Ja har godt overvejet om jeg ikke bare skulle købe et, Gigabyte GA-MA78GM-S2H jeg formoder det er sådan et du tænker på? Redigeret af kaaresylow - 12-Marts-2008 kl. 08:42 |
|
![]() |
|
centric ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 422 |
![]() |
Det er præcis det jeg tænker på. Har et tilsvarende liggende hjemme på bordet som bare venter på jeg får tilsendt "tilbehøret" ![]() Redigeret af centric - 12-Marts-2008 kl. 15:03 |
|
![]() |
|
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
Jeg håber det virker for dig med det bundkort, dog må jeg sige at x1250 skulle godt kunne afspille bluray og jeg derfor ikke tror det er grafikkortet det har været problemet.. men det kunne være mange ting, så en reinstall med et nyt bundkort kan godt gøre tricket.. |
|
![]() |
|
kaaresylow ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Januar-2007 Status: Offline Point: 32 |
![]() |
Nu fik jeg den til at virke med x1250 grafikkortet. Geninstallere det hele så spilled det, men det hakker sindsygt meget. Hvis man istedet for at købe et nyt grafikkort eller bundkort køber et ny cpu hvor kraftig skal den så være for at afspille blu-ray flydende? har en AMD Athlon 3500+ nu, og den er alt for langsom.
![]() |
|
![]() |
|
Tobias_P ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 48 |
![]() |
Har brugt Cyber med pioneer drevet i de sidste seks måneder uden nogen problemmer. Efter havde opdateret til Catalyst 8.3 har jeg samme problem som dig. Forsøgt at geninstallere Cyberlink DVD flere gange, nogen gange virker det og så stopper den efter kort tid. |
|
![]() |
|
Tobias_P ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 48 |
![]() |
Tror mit problem hænger sammen med flere ting: Valgt min skærm som sekundær skærm Frekvens på 24 Da jeg så skulle sætte min skærm til primær i går, kulmineret det med at jeg fået disabled begge og intet billede har |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |