|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Chewiedk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() Sendt: 11-September-2007 kl. 14:23 |
Hvordan er kvaliteten af Blu-ray på PS3 i forhold til en stationær maskine feks Panasonic ?
|
|
![]() |
|
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() |
Denne test http://www.soundandvisionmag.com/hd-dvd-bluray/1927/shootout -3-blu-ray-disc-players.html sammenligner PS3 med 2 andre afspillere - og der er de ikke i tvivl om, at PS3'en tilbyder noget de andre ikke gør...
|
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
![]() |
|
Halsted ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1086 |
![]() |
Hej Chewiedk, Blu-ray på PS3 står efter min mening rigtig godt, lige så godt som de stationære maskiner der findes i dag. Den eneste maskine som måske er bedre er Pioneers LX70 som er på vej til butikkerne herhjemme nu, men den er også væsentlig dyrere. /Halsted |
|
![]() |
|
Vanderlay ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1168 |
![]() |
Desuden er PS3 rigtig hurtig til at loade filmene modsat alle andre HD-afspillere, jeg har prøvet.
|
|
![]() |
|
Kaktudsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-April-2007 Sted: Djursland Status: Offline Point: 89 |
![]() |
Nice !!! Glæder mig til at smække en blu-ray disk i konsollen snart ! - Men hvilken film vil I anbefale at købe, som virkelig kommer til sin ret i Blu-ray formatet ?? Og hvor kan den evt. købes ? Redigeret af Kaktudsen - 11-September-2007 kl. 15:07 |
|
Do NOT try this at home !!!
- Go to a friends house... |
|
![]() |
|
Halsted ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1086 |
![]() |
Kaktudsen, Køb Planet Earth og 300 så er du ikke gået galt i byen /Halsted |
|
![]() |
|
hyldig87 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
![]() |
Pirates of the caribbean 1 & 2 er helt i top hvad angår billede!
Ultraviolet er os kanon flot, hele filmen er hvist optaget på blue-screen, og den har en meget specielt computer grafik feeling over sig. Filmen er ikke god, men flot visuel er den! Tja kunne egentlig blive ved med at nævne film, men vil henvise til http://www.highdefdigest.com/ i stedet :) |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Den er ikke bare hurtigere til at loade. Den har en voldsomt hurtigere opstartstid generelt.. Stationære afspillere kan godt være irreterende lang tid om at starte op. Samsung´s kombo afspiller tog noget der mindede om flere minutter |
|
![]() |
|
SJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juli-2005 Status: Offline Point: 609 |
![]() |
Jeg prioriterer en lydløs blæser højere end en hurtigere opstartstid. Derfor mener jeg ikke, PS3 er brugbar som filmafspiller.
|
|
![]() |
|
Vanderlay ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1168 |
![]() |
De andre HD-afspillere, jeg har set, har nu også haft blæserstøj, dog i
varierende mængde, men fx HD-XE1 larmer en del. Men ok, det afhænger nok også en del, hvor tæt man sidder på afspilleren. Jeg prøvede BDP-1SE i en butik og der var lang forsinkelse hver gang man trykkede på en knap, lidt som en gammel, langsom computer, mens PS3 reagerer lynhurtigt. |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Det er helt klart også en fornuftig prioritering, når det er billed og lyd der er afgørende.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |