|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Hessi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-December-2006 Sted: Århus N, DK Status: Offline Point: 1528 |
![]() Sendt: 08-April-2009 kl. 05:14 |
Hej Jeg sidder og tænker lidt over om det kan lade sig gøre at få noget hardware til min Medie Center som kan sende TrueHD og DTS HD til en forstærker, digitalt, uden at dekode det? Takker. |
|
![]() |
|
Hessi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-December-2006 Sted: Århus N, DK Status: Offline Point: 1528 |
![]() |
Nogen der ved noget?
|
|
![]() |
|
A_Nielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 754 |
![]() |
Prøv og spørg på edbpriser.dk
Men det er noget med at man skal have et specielt grafikkort med HDMI, da HD-lydformaterne bla. netop kun kan overføres gennem HDMI. Mig bekendt findes der ikke analog overførsel fra PC. |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
OK, men troede at de grafikkort som har HDMI udgang med lyd, kun er analogt? Altså, de får analog lyd og omformer det til digitalt.
Og det skal jo være HDMI 1.3 Redigeret af Hessi - 09-April-2009 kl. 08:01 |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Du skal have dette kort, og det rette software...
|
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
![]() |
Patriarken - Er det et kort du har erfaring med? Eller har du evt. links til tests og vurderinger?
Jeg skal indrømme at jeg gerne bruger pengene på et rigtig godt kort for resten af systemet er der også brugt mange penge på. |
|
![]() |
|
![]() |
Det lader til at Intels G45 chipsæt understøtter PAVP, men der er bare intet nyt om samarbejde med software udviklere som vil supportere chipsættet.... ellers ærgeligt da de har lavet en lækker mini-ITX bundkort.
|
|
![]() |
|
zubzer0 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 176 |
![]() |
et Nvidia 9300/9400 baseret bundkort kan også gøre det :)
|
|
Sharp LC46XD1E
Denon AVR1801 Sagem 81 HD (pubad bras) DALI 808|SC-7|R1000 HTPC: E6600|2GB RAM|1.1TB HD|X800XT BioBaren |
|
![]() |
|
![]() |
zubzer0 (subzero) - Tror ikke Nvidia 9300/9400 understøtter PAVP med software support, men jeg kan tage fejl.
|
|
![]() |
|
![]() |
Nogen der ved om Nvidia 9300/9400 understøtter PAVP med software support?
Her menes om chipsættene er PAVP "certificeret/compliant" og om der er lavet noget software som kan udnytte kortenes PAVP understøttelse og som selv er PAVP certificeret (e.g. PowerDVD og Arcsoft) ? |
|
![]() |
|
![]() |
Det er der nok ikke nogen der ved?
|
|
![]() |
|
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
![]() |
Du skriver halv 1 og igen halv 2. Forvent ikke at få en masse respons inden for en time på det tidspunkt, bare info til fremover
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |