|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 7> |
Forfatter | ||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
|
På deres hjemmeside har de 5 titler til den pris. Men så koster forsendelse så også ca. 30 kr. |
||
Med venlig hilsen,
Thomas |
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8682 |
![]() |
|
The Hut sender fra Jersey, hvilket kan resultere i told og moms. |
||
![]() |
||
karkov ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 469 |
![]() |
|
www.dvd.co.uk har Digital Video Essentials - Hd Basics - Blu-ray Disc til £13.95 |
||
![]() |
||
BUGz ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-April-2008 Status: Offline Point: 290 |
![]() |
|
hvis du kiggede i første post, så er den til 85.- DKR hos HDmoviesource (50% billiger) Redigeret af BUGz - 02-Maj-2008 kl. 15:41 |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
det er nok fordi man ikke lægger mærke til at det er i dollars, jeg troede selv først at det var pund. men er den så ikke i ntsc? og kan vi bruge den til noget? |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
BUGz ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-April-2008 Status: Offline Point: 290 |
![]() |
|
øm der er ikke noget der hedder pal og ntsc på bluray pal= 50Hz, ntec= 60Hz Bluray= 24Hz Redigeret af BUGz - 02-Maj-2008 kl. 16:15 |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
der er lige noget jeg har overset i farten. men den side hvor man så kan få den i us. er de hurtige? hvad med porto? jeg har virkelig ikke prøvet at bestille i us før nemlig. men en gang skal være den første. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
![]() |
|
den er så steget til 91,44,- men stadig en del billigere. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
![]() |
|
3 film = 40kr ($8) i porto og det tager 3-4 dage og ingen told hvis man skriver.. please wright "gift" on the pack - i bestilings notaen fik 15 blurays her forleden uden told |
||
![]() |
||
![]() |
|
hvad så hvis jeg kun skal have hd basics? |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Haugboelle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
![]() |
|
Ikke helt, Spiderman trilogien koster det dobbelte... |
||
![]() |
||
![]() |
|
hvad er portoen hvis man kun skal have den ene? jeg skal jo ikke have 3 stk. hd basics. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |