|
|
Besvar ![]() |
Side <1 4567> |
Forfatter | ||||
Stefan V ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2008 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 700 |
![]() |
|||
Jeg faldt lige over Terminator 2 til under 50 kr |
||||
![]() |
||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|||
nej langt fra. du kan se hvilke som er hvad her. der står hvilke som kan spilles, i a og hvilke som ikke er kodet. |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
Voodoodolphins ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 932 |
![]() |
|||
EDIT: slettet Redigeret af Voodoodolphins - 25-Juni-2008 kl. 04:51 |
||||
![]() |
||||
Rob801 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 322 |
![]() |
|||
Gik ind i dag for at købe flere (6) film...fik en rigtig dårlig behandling (af ejeren tror jeg) Hold jer væk fra Sony Center i Århus!!!! EDIT: Har ikke tid til at skrive meget lige nu men det viser sig at prisen for 3 er 600kr selvom det står klart og tydeligt "køb 2 få en gratis" (der står også 3 for 600kr på det samme skilt). Selvom alle film er tydligt mærket med "249,95" (og ikke noget om at det er en tilbuds pris i forvejen, som ejeren (?) påstår...bare et ganske anonymt hvidt pris mærke). Selvom Jeg ku vise ham kvitteringen fra i går, hvor jeg købte 2 og fik en gratis til 500kr. Det er ikke det at han vil ha de 200kr mere (for det 6 film) der gør mig sur, men derimod den misvisende reklame, som hans egen ansatte kunne ikke forstår siden jeg fik dem til 500 i går (der var 2 som betjent mig i går), men den måde at han bortforklarede prismærkningerne og tilbudsskiltene, som om at det var mig der var idioten. Og nægtede bare at sælge dem til den pris igen. Jeg sætter aldrig mine ben i den forretning igen!!! Redigeret af Rob801 - 24-Juni-2008 kl. 21:17 |
||||
Pioneer 5090H/ SC-LX71
Elac FS-247/CC-241/IW1230 Sony BDP-S370 |
||||
![]() |
||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|||
hvad mener du med det? |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
Stefan V ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2008 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 700 |
![]() |
|||
Jeg kender godt den hjemmeside, det var nu mere for at høre om de også havde " B" film. Der står nemlig på nogle at de er region A, men andre står der ikke noget ved... Redigeret af Stefan V - 24-Juni-2008 kl. 20:16 |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
så kan det jo være at dem, der ikke står noget ved er regionsfri. men er du i tvivl, så bare lige tjek dem. |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Jeg har lige prøvet at tage lidt stikprøver. Det ser ikke ud som om der er noget system i hvilken de skriver oplysningerne ved, desværre. Så bliver jeg bare nødt til at klare det på den "sikre" måde
![]() |
||||
![]() |
||||
BUGz ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-April-2008 Status: Offline Point: 290 |
![]() |
|||
hvad er forskællen på US udgaven og UK udgaven af U-571 på Blu-Ray ? |
||||
Pioneer PDP-LX5090
|
||||
![]() |
||||
Voodoodolphins ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 932 |
![]() |
|||
he he kom til at citere den forkerte post, den var tiltænkt posten omkring terminator 2 filmen, beklager. |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Har man kunne købe den for i et stykke tid. jeg gav godt nok 53 for min. |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
okay... det skal jeg ikke kunne udtale mig om. Det var nu mere for at gøre opmærksom på det. Hvis der nu var andre som mig, der ikke er så hurtige |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 4567> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |