|
blu-ray tekst filmoplysning |
Besvar | Side <1 51525354> |
Forfatter | |
vclarke
Guld medlem Oprettet: 13-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 738 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er jo komplet ligegyldigt når den er 100 kr. billigere i Elgiganten
|
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24780 |
Funktioner
Tak(0)
|
Måske, men det er et andet papcover. Og det er der en del, som går op i. Og så får jeg den 2 dage før. Og så er det kun ca. 50-60 kr, da jeg har flere ting i ordre.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24780 |
Funktioner
Tak(0)
|
Captain America: Civil War har DK tekst på i UK.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6238 |
Funktioner
Tak(0)
|
Life 4K BD UK-udgaven fra amazon.co.uk har danske undertekster (men den medfølgende BD har ikke)
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
Det er da irriterende, at teksterne ikke bare er på begge udgaver, når nu de er lavet. Også på dvd.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
Thor 3 Ragnarok har DK tekst på, fra UK. På Blu-ray alm. og 3D udgaven. Desværre ikke på 4K. Kommer 26/2, men først 15/3 i DK.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan se man kan købe combi BD med Jordens Søjler og Uendelige Verden fra amazon. Men der er vel ikke danske undertekster? Findes combi’en med DK tekster, eller hver serie enkeltvis med DK tekster på BD?
https://www.amazon.co.uk/Pillars-Earth-World-Without-Region/dp/B01A5P1FP8/ref=sr_1_6?s=dvd&ie=UTF8&qid=1522611421&sr=1-6&keywords=the+pillars+of+the+earth |
|
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg tror ikke, at du skal regne med, at få den med DK tekst. Og den du linker til, er jo en import.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Maria
Guld medlem Oprettet: 19-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 620 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har selv Jordens Søjler på BD med DK tekster. Uendelige Verden mindes jeg ikke have set med DK tekst, men kan tage fejl.
I anmeldelserne til combi'en står der at undertekst muligheder er fransk, hollandsk eller ingen. edit: https://www.dvdoo.dk/blu-ray-film/jordens-soejler-the-pillars-of-the-earth-collectors-edition-blu-ray-d122398 Redigeret af Maria - 02-April-2018 kl. 17:05 |
|
Mvh Maria
|
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Nej det regnede jeg heller ikke med. Men så de to serier hver for sig med DK tekst. Jeg nød virkelig at gense Jordends Søjler, så jeg har lyst til at eje den. Og nu sender DR også efterfølgeren Uendelige Verden fra lørdag og frem. Hvis den er lige så god, vil jeg også gerne eje den på blå. |
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Ok tak Man kan jo håbe på den kommer med DK tekst. Det er åbenbart lykkedes DR, da de sender den fra på lørdag |
|
Michael MS
Ny bruger Oprettet: 17-Juli-2011 Sted: Århus Status: Offline Point: 7 |
Funktioner
Tak(0)
|
Uendelige Verden (World Without End)
Findes skam på BD med DK tekst, men den er udgået fra Scanbox Den havde stregkode 5706103883346, købte min hos Stereo Studio i sin tid. Den kan købes ved cdon Sverige, eller Finland http://cdon.se/film/world_without_end_(blu-ray)_(2_disc)-21239406 http://cdon.fi/elokuvat/world_without_end_(blu-ray)-21353365 Ved dog ikke om de sider sender til DK. |
|
Besvar | Side <1 51525354> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |