recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - blu-ray tekst filmoplysning
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

blu-ray tekst filmoplysning

 Besvar Besvar Side  <1 51525354>
Forfatter
Besked
vclarke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 738
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vclarke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2016 kl. 15:03
Det er jo komplet ligegyldigt når den er 100 kr. billigere i Elgiganten  
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2016 kl. 15:16
Oprindeligt skrevet af vclarke vclarke skrev:

Det er jo komplet ligegyldigt når den er 100 kr. billigere i Elgiganten  
Måske, men det er et andet papcover. Og det er der en del, som går op i. Og så får jeg den 2 dage før.Embarrassed
Og så er det kun ca. 50-60 kr, da jeg har flere ting i ordre.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2016 kl. 12:08
Captain America: Civil War har DK tekst på i UK.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6068
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2017 kl. 06:18
Life 4K BD
UK-udgaven fra amazon.co.uk har danske undertekster (men den medfølgende BD har ikke)
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2017 kl. 10:45
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Life 4K BD
UK-udgaven fra amazon.co.uk har danske undertekster (men den medfølgende BD har ikke)
Det er da irriterende, at teksterne ikke bare er på begge udgaver, når nu de er lavet. Også på dvd.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2018 kl. 18:26
Thor 3 Ragnarok har DK tekst på, fra UK. På Blu-ray alm. og 3D udgaven. Desværre ikke på 4K. Kommer 26/2, men først 15/3 i DK.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2018 kl. 10:57
Kan se man kan købe combi BD med Jordens Søjler og Uendelige Verden fra amazon. Men der er vel ikke danske undertekster? Findes combi’en med DK tekster, eller hver serie enkeltvis med DK tekster på BD?

https://www.amazon.co.uk/Pillars-Earth-World-Without-Region/dp/B01A5P1FP8/ref=sr_1_6?s=dvd&ie=UTF8&qid=1522611421&sr=1-6&keywords=the+pillars+of+the+earth
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2018 kl. 17:00
Jeg tror ikke, at du skal regne med, at få den med DK tekst. Og den du linker til, er jo en import. 
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Maria Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 620
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Maria Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2018 kl. 17:03
Jeg har selv Jordens Søjler på BD med DK tekster. Uendelige Verden mindes jeg ikke have set med DK tekst, men kan tage fejl.
I anmeldelserne til combi'en står der at undertekst muligheder er fransk, hollandsk eller ingen.

edit: https://www.dvdoo.dk/blu-ray-film/jordens-soejler-the-pillars-of-the-earth-collectors-edition-blu-ray-d122398


Redigeret af Maria - 02-April-2018 kl. 17:05
Mvh Maria
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2018 kl. 17:14
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Jeg tror ikke, at du skal regne med, at få den med DK tekst. Og den du linker til, er jo en import. 

Nej det regnede jeg heller ikke med. Men så de to serier hver for sig med DK tekst. Jeg nød virkelig at gense Jordends Søjler, så jeg har lyst til at eje den. Og nu sender DR også efterfølgeren Uendelige Verden fra lørdag og frem. Hvis den er lige så god, vil jeg også gerne eje den på blå.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2018 kl. 17:16
Oprindeligt skrevet af Maria Maria skrev:

Jeg har selv Jordens Søjler på BD med DK tekster. Uendelige Verden mindes jeg ikke have set med DK tekst, men kan tage fejl.
I anmeldelserne til combi'en står der at undertekst muligheder er fransk, hollandsk eller ingen.

edit: https://www.dvdoo.dk/blu-ray-film/jordens-soejler-the-pillars-of-the-earth-collectors-edition-blu-ray-d122398



Ok tak
Man kan jo håbe på den kommer med DK tekst. Det er åbenbart lykkedes DR, da de sender den fra på lørdag
Til top
Michael MS Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 17-Juli-2011
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Michael MS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2018 kl. 20:33
Uendelige Verden (World Without End)
Findes skam på BD med DK tekst, men den er udgået fra Scanbox Cry
Den havde stregkode 5706103883346, købte min hos Stereo Studio i sin tid.Clap

Den kan købes ved cdon Sverige, eller Finland
http://cdon.se/film/world_without_end_(blu-ray)_(2_disc)-21239406
http://cdon.fi/elokuvat/world_without_end_(blu-ray)-21353365
Ved dog ikke om de sider sender til DK.



Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 51525354>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu