recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Blu-ray: The Lord of the Rings boks
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBlu-ray: The Lord of the Rings boks

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Michael MS Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 17-Juli-2011
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Emne: Blu-ray: The Lord of the Rings boks
    Sendt: 17-Juli-2011 kl. 13:48
Hej.
Har netop modtaget den herlige blu-ray boks med The lord of the rings, købt hos coolshop.
Jeg har konstateret at alle 3 diske med "behind the scenes", er mærket med Disc two og der er ikke dansk tekst på dem, kun islandsk, finsk og engelsk.Cry
Dvd menu'en er med dansk opstart.
Alle andre diske er med DK tekst, sleeve cover er på dansk, så det er ikke en import udgave.
Er der andre, der har samme problem ?
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24791
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2011 kl. 14:28
Den disc du taler om, det er disc 2 fra denne udgave. http://www.moviezoo.dk/dvd-film/Ringenes-Herre-3-Kongen-Vender-Tilbage-(Limited-2disc)_5706710068860
Min har også kun de samme tekster. Så ingen dk. Det lyder da bare forkert at der ikke er dk tekst på.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2011 kl. 14:39
Er det ikke meget almindeligt at EKSTRA MATERIALE er uden undertekster. Synes aldrig jeg er stødt på andet hvis jeg har kigget efter Confused
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2011 kl. 14:46
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Er det ikke meget almindeligt at EKSTRA MATERIALE er uden undertekster. Synes aldrig jeg er stødt på andet hvis jeg har kigget efter Confused
Denne udgave har 2 discs med rigtig meget ekstramatriale, og der er dk tekst på alt. Så det lyder tosset at der ikke er på den sidste. Især når der kan vælges dk opstart, hvor du får at vide at du ikke må brænde med mere.Ouch
Mvh
Flemming Larsen
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2011 kl. 14:56
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Denne udgave har 2 discs med rigtig meget ekstramatriale, og der er dk tekst på alt. Så det lyder tosset at der ikke er på den sidste. Især når der kan vælges dk opstart, hvor du får at vide at du ikke må brænde med mere.Ouch
Link er til denne tråd Tongue
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2011 kl. 15:01

Fuck, en tumbe ham flemming.ConfusedLOL

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2011 kl. 15:08
http://www.discshop.se/filmer/dvd/sagan_om_ringen_box_limited_edition_6_disc/P57964                 Ifølge discshop.se, så skulle der ikke være svensk tekst, på på de limited udgaver.. Det passer jo meget godt, i forhold til disse vi lige har fået. For man kan nemlig også vælge svensk opstart, men ikke tekst.. Så mon ikke det er rigtigt? Det er bare lidt dårligt.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2011 kl. 15:29

Fuck, en tumbe ham flemming.ConfusedLOL

Jo men det er vel også en EKSTRA EKSTRA udgave med hele 4 disc's Shocked Dem i box-settet er vel kun med 2 til hver film Tongue
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2011 kl. 15:35

Jo men det er vel også en EKSTRA EKSTRA udgave med hele 4 disc's Shocked Dem i box-settet er vel kun med 2 til hver film Tongue
Den med 4 disc, den er med filmen på disc 1&2 og så er der masser af ,med ekstra matriale. Med dk tekst.
Den limited udgave, der er filmen på 1 disc, som så skal vendes, og så er der en disc med ekstramatriale, det er derfor at der står disc 2 på. Men den har jeg desværre ikke set. Så jeg aner ikke om der er dk tekst på.
Så der er bare de gamle discs som er genbrugt. Det eneste er de to disc med film på.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Prospect Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2008
Sted: Ølstykke
Point: 783
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2011 kl. 22:10

Den med 4 disc, den er med filmen på disc 1&2 og så er der masser af ,med ekstra matriale. Med dk tekst.
Den limited udgave, der er filmen på 1 disc, som så skal vendes, og så er der en disc med ekstramatriale, det er derfor at der står disc 2 på. Men den har jeg desværre ikke set. Så jeg aner ikke om der er dk tekst på.
Så der er bare de gamle discs som er genbrugt. Det eneste er de to disc med film på.

Min boks er med 5stk i hver ? film på 1&2 ekstra materiale på 3&4 også limited disc 5 ?
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Point: 1330
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2011 kl. 13:32
Den version der er på Amazon.co.uk

Er der nogle der klar over om det er med DK tekst, om ikke andet i så i hvert fald i filmene.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2011 kl. 13:36
Oprindeligt skrevet af Bravo Bravo skrev:

Den version der er på Amazon.co.uk

Er der nogle der klar over om det er med DK tekst, om ikke andet i så i hvert fald i filmene.
Der er ikke dk tekst på uk udgaven.
Mvh
Flemming Larsen
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu