|
Blu-ray til PC´en, men hvilken ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Tomcat27 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Juli-2008 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 29 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Februar-2012 kl. 17:21 |
Vil have et Blu-ray drev til min PC, er der noget der er bedre end andet ?
Der findes jo et utal af dem på edbpriser, men er der nogen der har nogle erfaringer ? Jeg har kigget på et Pioneer BDR-206MBK fordi jeg syntes det lyder tiltalende at kunne brænde 128 gb data på 1 skive til back-up og lignende.
Redigeret af Tomcat27 - 11-Februar-2012 kl. 17:30 |
|
Samsung UE55B7070
Samsung BD-E8500 Blu-ray med HDD Denon AVR-4520 Reciever B&W ASW610XP Subwoofer B&W DM683 front B&W HTM61 Center B&W DM685 Bag QED Silver anniversery kabler |
|
![]() |
|
sen0901 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Januar-2012 Sted: Holmegaard Status: Offline Point: 7 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
Går ud fra du tænker på en Blu-Ray brænder.... Nr 1 på de tyske hitlister er LG BH 10... koster ca 99 Euro. Jeg har købt den i Danmark hos ElGiganten. Skriver med 10x på BD-R Alt fungerere fint - bruger den som standarddrev Bedste hilsener Søren |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |