|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 21> |
Forfatter | |||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
![]() |
||||
Det er ikke sådan med alderdommen. Når man bliver gammel, så forsvinder hukommelsen.
![]() |
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
![]() |
|||||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
||||
Det er et spørgsmål hvad dette betyder "Godfather (Ws Dub Rstr Spec Sub Ac3 Dol Thd) [Blu-ray] [1972] [US Import]". Og om den er låst til Reg. A. |
|||||
![]() |
|||||
multix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Marts-2006 Sted: Skive, Danmark Status: Offline Point: 2264 |
![]() |
||||
Det er en US udgivelse og den er regionsfri
![]() |
|||||
![]() |
|||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
![]() |
||||
|
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Jamen du har jo ret. Den første udgave var i hvertfald.
![]() |
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
![]() |
|||||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6282 |
![]() |
||||
Godfather 2 kommer også i en Sapphire udgave , den har jeg tidligere set på amazon , men lige nu kan jeg ikke finde den....
MVH
|
|||||
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|||||
![]() |
|||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||||
Men film serien er en fantastisk serie, som er et must at ha' i filmsamlingen.
![]() |
|||||
![]() |
|||||
jvks ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 248 |
![]() |
||||
Der er dk tekst på dem jeg fik fra Play-uk
|
|||||
Samsung 55" UE F8005, Yamaha A1020,SamsungSMT-H3106, B&W MT-20.PS3 og Panasonic DMR730
|
|||||
![]() |
|||||
Bredvig ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 188 |
![]() |
||||
Med hensyn til UK-udgaven af Godfather boksen, er der en generel fejl på mange af udgaverne. Det drejer sig om Part II som fryser ca. 1:40:00 og først starter igen en halv time senere. Modtog selv sådan en udgave, der er dog ikke noget problem i at få den byttet igen kun besværet. Redigeret af Bredvig - 24-December-2009 kl. 17:06 |
|||||
![]() |
|||||
Bredvig ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 188 |
![]() |
||||
Jeg synes nu forskellen på DVD og BD var enorm men jeg har også den helt gamle version af The Godfather på dvd og ikke en af de senere udgaver. Når jeg ser dvden på min projektor ligner det til tider noget fra youtube ![]() ![]() Redigeret af Bredvig - 24-December-2009 kl. 12:02 |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
|
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
![]() |
|||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||||
Der var da ingen fejl på dem vi modtog fra moviezoo, men de var måske danske udgivelser?
|
|||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 21> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |