recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Blu-ray tilbudstråden
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Blu-ray tilbudstråden

 Besvar Besvar Side  <1 167168169170171>
Forfatter
Besked
Raskolnikov Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 19-Marts-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 455
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Raskolnikov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2019 kl. 18:01
Jeg kan nu meget godt lide den, men det er nok mest pga. af istruktør Taika Waititi. 
Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 2589
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pede8000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2019 kl. 18:23
Oprindeligt skrevet af Raskolnikov Raskolnikov skrev:

Jeg kan nu meget godt lide den, men det er nok mest pga. af istruktør Taika Waititi. 

Den er mega god. Super udnyttelse af formatet!
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2019 kl. 07:18
Bare I lige husker, at samtlige Marvel UHD udgivelser (mig bekendt) er uden danske undertekster.

Mht. CDON, så er mine erfaringer blandede. Der er både de gode, hvor alt gik som det skal, og så de dårlige hvor f.eks. man får det forkerte produkt eller også at produktet har fået transportskade (går i al fald ud fra, at det er transportskade).

Men det jeg *absolut* ikke kan fordrage er, at CDON nægter at give mulighed for angivelse af leveringssted. Det betyder, at Post-hvad-de-nu-hedder-i-dag lægger mine pakker et eller andet sted, hvor de nu lige synes. Typisk/ofte i en helt anden del af byen, så jeg skal tage bus(!) for at hente skidtet. Jeg har haft det oppe at vende med kundeservice 117 gange, men der sker intet. De gider heller ikke tilbyde anden form for levering, f.eks. via Bring eller GLS. Det korte af det lange er, at der går *meget* langt mellem mine køb hos dem. Men hey, så er de penge jo sparet.
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1192
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2019 kl. 20:05
Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Bare I lige husker, at samtlige Marvel UHD udgivelser (mig bekendt) er uden danske undertekster.

Mht. CDON, så er mine erfaringer blandede. Der er både de gode, hvor alt gik som det skal, og så de dårlige hvor f.eks. man får det forkerte produkt eller også at produktet har fået transportskade (går i al fald ud fra, at det er transportskade).

Men det jeg *absolut* ikke kan fordrage er, at CDON nægter at give mulighed for angivelse af leveringssted. Det betyder, at Post-hvad-de-nu-hedder-i-dag lægger mine pakker et eller andet sted, hvor de nu lige synes. Typisk/ofte i en helt anden del af byen, så jeg skal tage bus(!) for at hente skidtet. Jeg har haft det oppe at vende med kundeservice 117 gange, men der sker intet. De gider heller ikke tilbyde anden form for levering, f.eks. via Bring eller GLS. Det korte af det lange er, at der går *meget* langt mellem mine køb hos dem. Men hey, så er de penge jo sparet.

Helt enig med at det er åndsvagt at man ikke kan vælge posthus - jeg skal også gå en 3 km i stedet for 400 m. Har foreslået det men det var ikke muligt. Bare sjovt at man kan hos stort set alle andre.
Til top
popsi Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 22-Oktober-2005
Status: Offline
Point: 144
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér popsi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2019 kl. 05:05
Oprindeligt skrevet af kennethbrdk kennethbrdk skrev:

Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Bare I lige husker, at samtlige Marvel UHD udgivelser (mig bekendt) er uden danske undertekster.

Mht. CDON, så er mine erfaringer blandede. Der er både de gode, hvor alt gik som det skal, og så de dårlige hvor f.eks. man får det forkerte produkt eller også at produktet har fået transportskade (går i al fald ud fra, at det er transportskade).

Men det jeg *absolut* ikke kan fordrage er, at CDON nægter at give mulighed for angivelse af leveringssted. Det betyder, at Post-hvad-de-nu-hedder-i-dag lægger mine pakker et eller andet sted, hvor de nu lige synes. Typisk/ofte i en helt anden del af byen, så jeg skal tage bus(!) for at hente skidtet. Jeg har haft det oppe at vende med kundeservice 117 gange, men der sker intet. De gider heller ikke tilbyde anden form for levering, f.eks. via Bring eller GLS. Det korte af det lange er, at der går *meget* langt mellem mine køb hos dem. Men hey, så er de penge jo sparet.

Helt enig med at det er åndsvagt at man ikke kan vælge posthus - jeg skal også gå en 3 km i stedet for 400 m. Har foreslået det men det var ikke muligt. Bare sjovt at man kan hos stort set alle andre.

Så forstår jeg da virkelig ikke hvorfor I så ikke benytter jeg af Coolshop?
De er billigere, levere til tiden og benytter sig af DAO, som har morgenlevering I POSTKASSEN (hvis det ikke lige er en traktor man har bestilt selvfølgelig)
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2019 kl. 09:13
Oprindeligt skrevet af popsi popsi skrev:

<SNIP
Så forstår jeg da virkelig ikke hvorfor I så ikke benytter jeg af Coolshop?
De er billigere, levere til tiden og benytter sig af DAO, som har morgenlevering I POSTKASSEN (hvis det ikke lige er en traktor man har bestilt selvfølgelig)

For mit vedkommende skyldes det især, at Coolshop ikke rigtigt har samme udvalg som CDON har.


Redigeret af azrael - 02-Oktober-2019 kl. 09:14
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1192
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2019 kl. 11:28
Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Oprindeligt skrevet af popsi popsi skrev:

<SNIP
Så forstår jeg da virkelig ikke hvorfor I så ikke benytter jeg af Coolshop?
De er billigere, levere til tiden og benytter sig af DAO, som har morgenlevering I POSTKASSEN (hvis det ikke lige er en traktor man har bestilt selvfølgelig)

For mit vedkommende skyldes det især, at Coolshop ikke rigtigt har samme udvalg som CDON har.

Jeg vidste faktisk ikke at coolshop stadig film - handlet der en del før i tiden, men syntes de på et tidspunkt droppet netop det, men har da lige lagt en ordre - rart med dao og 0 kr. I levering ☺️
Til top
BlueFox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-December-2015
Sted: København
Status: Offline
Point: 541
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlueFox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2019 kl. 19:05
Rocketman, Elton John historien, kommer i Føtex og Bilka reklamerne på fredag, men allerede nu er den på tilbud til 99 kr. (DVD og Blu-ray) Ofte fortæller butikkerne dog at de ikke har fået den endnu, de får den.
Tilbuddet er også på hjemmesiden.
mvh
MichaelS
Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33
Til top
Rolias Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 31-Juli-2008
Sted: København V
Status: Offline
Point: 468
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolias Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2019 kl. 00:23
CDON har til og med d. 25./11 tilbud på UHD, 3 for 499,-, 5 for 600,- eller 10 for 1.000,-, og det er ikke bare de sædvanlige mere eller mindre halvdårlige film (som jeg synes det plejer at være).

LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 2589
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pede8000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2019 kl. 07:44
Oprindeligt skrevet af Rolias Rolias skrev:

CDON har til og med d. 25./11 tilbud på UHD, 3 for 499,-, 5 for 600,- eller 10 for 1.000,-, og det er ikke bare de sædvanlige mere eller mindre halvdårlige film (som jeg synes det plejer at være).


Tak, snappede lige alle Harry Potter ! Glædermig, perfekt vinter-underholdning.
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6070
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2020 kl. 17:43
BlackKklansman til 25 kr. i Føtex
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2020 kl. 16:09
Så lige Bilka havde Once Upon a time in Hollywood til 69,50

Redigeret af jacobe - 18-Januar-2020 kl. 23:53
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 167168169170171>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu