|
Blu-ray tilbudstråden |
Besvar | Side <1 169170171 |
Forfatter | ||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
|
X-Men Collection Limited Edition for 410 (med fragt). http://www.gucca.dk/blu-ray-film/x-men-ultimate-collection-blu-ray_189757.html
Jeg har kigget lidt rundt og det er den billigste jeg kan finde. Den bliver også udgivet hos HMV (engelsk hjemmeside) men x-men wolverine har ikke DK tekster.
|
||
multix
Guld medlem Oprettet: 18-Marts-2006 Sted: Skive, Danmark Status: Offline Point: 2264 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har jeg heller ikke Men synes det var billig for en preorder
|
||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24761 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg synes der er/har været mange tråde om film tilbud. Men de er ikke altid til at finde, så kan vi ikke få gjort en af dem sticky, så den altid er til at finde?
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24761 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Den har jeg godt nok aldrig hørt om.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
multix
Guld medlem Oprettet: 18-Marts-2006 Sted: Skive, Danmark Status: Offline Point: 2264 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
multix
Funktioner
Tak(0)
|
|
multix
Funktioner
Tak(0)
|
|
Falder du over gode tilbud på Blu-ray så list dem her
|
||
Besvar | Side <1 169170171 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |