|
Bluray vil ikke afspille Game of thrones |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
DVD spiller duer jo ikke når det er BDer den skal bruges til, vel. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
ClausJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 559 |
|
Det er nok ikke løsningen til afspilning af Blu-Ray
![]() |
||
Sony Bravia KD-55X8505B, Samsung 3126, Pioneer VSX-922, Pioneer BDP-150, Mission 733, Mission 732, Jamo Center 100, B&W AS2 Sub
|
||
![]() |
||
jbl ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-November-2013 Sted: København Status: Offline Point: 262 |
|
Det er sjovt du skriver nu, jeg har lige samme problem med en ny sæson af en serie (i mit tilfælde Walking Dead). Min Blu-Ray player har ellers altid ædt alt - og æder stadig alt andet.
I mit tilfælde kunne problemet dog "løses" - eller i hvert fald omgåes - ved at åbne og lukke skuffen gentagne gange, indtil afspilleren blev enig med sig selv om at den var en Blu-Ray afspiller og skiven var en Blu-Ray og begyndte afspille den... |
||
![]() |
||
pjonassen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 154 |
|
Min OPPO vil ikke afspille "Snatch" og "Boondock saints II". Hvis jeg frakobler internettet fra den, afspiller den begge uden problemer. Måske det kan gøre det?
|
||
LG 60PM970T
Marantz av8022a + mm7055 Marantz 7007 Focal Sib XL |
||
![]() |
||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2822 |
|
De har også en billig blender, og en barbermaskine - begge vil gøre jobbet præcist ligeså godt
![]() |
||
![]() |
||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
|
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |