|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
![]() |
||
Der findes ikke 'R1' på Blu-ray. Der er region A, B og C. Planet Earth virker på alle regioner, og det gør Pirates Of The Caribbean filmene også. |
|||
![]() |
|||
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1366 |
![]() |
||
Ok der står bare R1 inde på den side.. |
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
||
Hej Naiera - jamen Hother insisterer på at der skal være danske undertekster, hvis ikke at kun at det er Hother der skal have glæde af investeringerne
![]() |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
Jimmi Jappe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 283 |
![]() |
||
Check denne side http://bluray.lindsite.dk/ for der kan du se hvilke region a film som kan afspilles i en region b afspiller |
|||
Panasonic TX-P50VT20EA
Panasonic DMP-BDT310 Denon DVD 3910 Denon AVR-3808CI PS3 320gb hdd iMac 24'' iPhone 3GS 16gb iPad 2 32gb WiFi + 3g |
|||
![]() |
|||
vclarke ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 738 |
![]() |
||
Jeg er ikke enig med dig, efter jeg har fået blu-ray film kan jeg ganske enkelt ikke holde ud at se på dvd mere. Jeg syntes billedkvaliteten er ganske fantastisk på mit 50" pioneer og glæder mig helt vildt til sept. nar der kommer en 60" fuld HD
|
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
||
joh vclarke - men det ændre sådan set ikke min opfattelse.
![]() |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
vclarke ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 738 |
![]() |
||
Har jeg ikke sagt den skulle, din mening ændrer heller ikke på min
|
|||
![]() |
|||
MadManMingo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 253 |
![]() |
||
Swordfish er jo endda den film hvor Berry poserer topløs
|
|||
![]() |
|||
Alex2007 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() |
||
Ikke topløs, men i en lille top...!
![]() |
|||
Mvh.
Alex |
|||
![]() |
|||
Ullum ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 1004 |
![]() |
||
Så er det godt nok en lille top http://rolandvb.topcities.com/celebrities/Halle%20Berry%20NU DE.jpg Redigeret af Ullum - 15-Juni-2007 kl. 14:55 |
|||
![]() |
|||
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
||
Jo - i Swordfish er hun da topløs såvidt jeg husker Såvidt jeg husker sidder hun (på stranden?) i en liggestol - uden top - og ser yderst dejlig ud Det er i James Bond, hun har en lille top på. nåmen det var noget offtopic
|
|||
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|||
![]() |
|||
Alex2007 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() |
||
I har ret... det er for længe siden at jeg har set filmen.... Måske den skulle genses i weekenden.. har den dog kun på SD-DVD.. men det går nok også at blæse den op på 507XD'eren... |
|||
Mvh.
Alex |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |