recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Blu-ray-afspillere og streaming
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Blu-ray-afspillere og streaming

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
steffmoes Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 17-September-2010
Sted: Århus, Danmark
Status: Offline
Point: 46
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér steffmoes Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Blu-ray-afspillere og streaming
    Sendt: 29-December-2014 kl. 13:29
Hej

Jeg har netop købt Philips BDP2180 i Elgiganten på januar-udsalg. Jeg skal mest bruge den til blu-Ray og evt lidt mp4 men det kunne jo også være at anvende den til streaming. Så vidt jeg kan læse mig til, kan modellen ikke det (selvom der er netadgang i den). Kan det passe? 

Jeg kan se, at man kan få nogle modeller med indbygget netflix app men hvad med andre streaming services såsom Mubi, HBO og TV2 play - kan man få en blu Ray afspiller, der kan tilgå de services?

Jeg spørger fordi afspilleren skal kobles sammen med en projektor, og jeg vil gerne undgå at skulle koble min laptop til hver gang, jeg vil bruge streaming services

Kh
Steffen
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2014 kl. 14:13

Hvis ikke det er en Smart player, så kan den ikke bruges til meget. TV2 play er udkommet til nogle TVer og BDer og Chromecast. HBO er på Samsung TVer og på deres ældre Recordere og afspillere.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu