|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Ken_T ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1757 |
![]() |
Ok, jeg fandt et site der anviser 3 muligheder, det er jo muligt at ikke alle nero kan konvertere og brænde.
http://www.fstop-blues.com/2005/04/windows-media-center-tip- burn-dvr-ms.html ken |
|
![]() |
|
Ken_T ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1757 |
![]() |
og så er der lige den her
http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=7160&P N=1 Ken |
|
![]() |
|
Psudo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 201 |
![]() |
Hvis man HAR Nero Vision Express, så kan man! Nero Burning Rom kommer man ikke langt med, men som med næsten alle SW løsninger findes Nero i flere versioner med forskellige muligheder. Redigeret af Psudo - 20-November-2006 kl. 18:54 |
|
![]() |
|
kenp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 561 |
![]() |
Hvordan er det lykkeds dig :) (jeg har dog en scaleo.. men temlig træt af at den skriver det) |
|
![]() |
|
sletten42 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Hejsa Jeg har fået indstalleret et program fra Sonic, som virker. Her kommer linket http://s92329602.onlinehome.us/asdf/asdf/SonicEncoder.msi Via dette link får du programmet, som du installerer. Herefter får du muligheden for at lave Video-dvd i mediacenter. Der er dog et problem. Det tager lang tid at brænde - i hvert fald på min pc. Mvh Brian |
|
![]() |
|
Psudo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 201 |
![]() |
Ja men det føjer jo intet nyt til tråden, svaret er allerede givet, problemet er jo at det enten tager flere timer at encode og brænde, eller også fejler programmet, sidstnævnte er typisk hos mig. Derfor er alternative løsninger a la Nero og lign. at fortrække, da det løser opgaven inden for en overskuelig tidshorisont. |
|
![]() |
|
![]() |
Ja, ok, måske er det ikke noget, men man kunne jo optage med et andet program og derved have en optagelse i mpg format i stedet. En sådan optagelse kan læses af stationære DVD afspillere (dem jeg har i det mindste)
Eller man kan lave en brænding i DVD format. Den slags (mpg) kan også redigeres for reklamer eller hvad man nu vil. Et program som wintv2000 til hauppauges kort kan jo let lave den slags og man kunne jo anvende scheduler, som er let at sætte op og programmere. Ja, hvis man nu bestemt ved at man vil gemme optagelsen. Desuden kan man i wintv2000 selv bestemme bitrate og andre ting hvis man vil, udover de mange faste muligheder. En bitrate på omkring 4200 vil give 2 timer på en dvd. Lav en variabel hvor mindste er 4200. Feks 4200-6000. Eller dvd. Microsofts egen dvr-ms format har visse fordele, men altså også det modsatte i nogle situationer. Jeg syntes xp media er for begrænset hvis man ønsker det bedste og at lege lidt med det man laver. Og have kontrol. Nå, ja, bare en mulighed. Ken |
|
![]() |
|
Amled ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() |
KenP: For at rette teksten kørte jeg dette program: c:\windows\install\symphonylcd1\setup.exe En spurgte til prisen på amitech'en. Jeg betalte (kun) 5.000 for maskinen. |
|
/he - To be or not to be....
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |