recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Åbningsfest i Elgiganten i Jylland
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketÅbningsfest i Elgiganten i Jylland

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1773
Direkte link til dette indlæg Emne: Åbningsfest i Elgiganten i Jylland
    Sendt: 14-November-2010 kl. 16:12
Elgiganten ekspanderer voldsomt, og holder åbningsfest af deres nye butik i Hjørring fra i morgen 15-11-10. Dørene åbnes op klokken. 07.00, og lukker igen samme dag kl. 21.00

Tilbuddene gælder fra den 15. November til den 20. November, eller så længe lager haves.

Desuden åbner man et nyt varehus i Sønderborg, og her gælder samme åbningstider, og samme tilbud som ovenstående.

Man har genåbnet Elgiganten i Holsterbro, som lukker dørene op til endnu en åbningsfest Torsdag den 18. November, fra klokken 7.00 - 22.00, og frem til den 20. November, eller så længe lager haves.

Efter at jyderne har beklaget sig over, at vi her på Sjælland har haft fornøjelsen af 2 åbningsfester fra Elgiganten, først i Taastrup, og så i Glostrup, så er det nu jeres tur, og med hele 3 på én gang.

Som sædvanlig er der flere fine tilbud, f.eks. en PS3 til 1499 Kr, eller en Samsung 32" til 1999 Kr, meget identisk med tilbuddene fra åbningen af Elgigantens Megastore i Glostrup for et par måneder tilbage.
Værd at bemærke er desuden Panasonic's topmodel TX-P50VT20E til 12999 Kr, inklusiv fri fragt, hvilket er lige knap og nap 2000 kroner billigere end de billigste forhandlere på nettet.

http://www.elgiganten.dk/

Redigeret af vasif - 15-November-2010 kl. 09:32
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2010 kl. 07:44
Oprindeligt skrevet af vasif vasif skrev:

Efter at jyderne har beklaget sig over, at vi her på Sjælland har haft fornøjelsen af 2 åbningsfester fra Elgiganten, først i Taastrup, og så i Glostrup, så er det nu jeres tur, og med hele 3 på én gang.

Så vil jeg som jyde gerne lige beklage mig over at det hedder "i Jylland", vi er ikke på en ø Wink
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2010 kl. 07:55
Oprindeligt skrevet af Otto J Otto J skrev:

Så vil jeg som jyde gerne lige beklage mig over at det hedder "i Jylland", vi er ikke på en ø Wink
Og så kan man jo begynde at fundere over at det hedder "I Grønland", og som er en øLOL
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
tma86 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-April-2006
Point: 327
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2010 kl. 08:00
Eller i AustralienBig smile
Mvh. Tommy
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Marts-2008
Point: 4119
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2010 kl. 08:09
Oprindeligt skrevet af tma86 tma86 skrev:

Eller i AustralienBig smile
Men nu er Australien heller ikke nogen ø , men et kontinent. Grønland derimod er en ø.
Til top
tma86 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-April-2006
Point: 327
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2010 kl. 08:22

Jow, det er jeg godt klar over. Men så er der jo JapanLOL. Men tilbage til topic.

Mvh. Tommy
Til top
confused Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2006
Point: 2686
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2010 kl. 08:45

Du vil simpelt hen beklage dig over at det hedder "i Jylland" ?

Men nu skrives der jo "på jylland" så det må da gøre dig lidt glad Big smile

Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
Til top
furious jt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Marts-2007
Point: 3730
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2010 kl. 08:52
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Og så kan man jo begynde at fundere over at det hedder "I Grønland", og som er en øLOL

Det hedder BÅDE i og på GrønlandWink

Ja, der er nogle helt ok tilbud i Elgiganten og regner da også med jeg lige skal ind og lure lidt i eftermiddag efter job. Smile

Redigeret af furious jt - 15-November-2010 kl. 08:54
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2010 kl. 09:01
Oprindeligt skrevet af furious jt furious jt skrev:

Ja, der er nogle helt ok tilbud i Elgiganten og regner da også med jeg lige skal ind og lure lidt i eftermiddag efter job. Smile
Okay, så kig du på de love og forordninger som gælder om forhold "I" GrønlandTongue
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
furious jt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Marts-2007
Point: 3730
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2010 kl. 09:05

Oprindeligt skrevet af furious jt furious jt skrev:

Okay, så kig du på de love og forordninger som gælder om forhold "I" GrønlandTongue

Jeg tror bare jeg holder mig til dansk sprognævn

Men det skal vi jo heller ikke diskutere herSmile Jeg fok dog dagens grin da jeg læste " PÅ jylland"LOL

Redigeret af furious jt - 15-November-2010 kl. 09:11
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2006
Point: 1773
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2010 kl. 09:11
Nu er det rettet, så er alle glade:)
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10581
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2010 kl. 09:28

Man har genåbnet Elgiganten i Holsterbro, som lukker dørene op til endnu en åbningsfest Torsdag den 15. November

Og så er den 15. november ikke en torsdag, ihvertfald ikke i år.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu