|
B&O 4500 |
Besvar |
Forfatter | |
mikich
Ny bruger Oprettet: 25-November-2017 Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 25-November-2017 kl. 09:47 |
Hej håber der er nogle der kan hjælpe mig med en diagnose på mit prblm. da jeg overhovedet ikke har forstand på hvad jeg roder med!
Har en Beomaster 5000 og en 5005 pladespiller, pladespilleren mister fart sidst på skiven, og jeg har skiftet remmen. Så er nu kommet til at jeg må sende den til rep. Men har så prøvet at tilslutte en beogram 4500, problemet med den er at den lyder helt vanvittigt, den kører fint men lyden er helt vanvittig, har derfor prøvet at skifte pickup, men uden held. så var det jeg tænkte om det kunne være at forstærker og pladespiller bare ikke passer sammen da de begge har riaa indbygget? eller om der er andet jeg skal have tjekket. Håber der er nogen der kan hjælpe da jeg er en novice på området.
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(1)
|
Ja 2 x RIAA dur ikke. Så du skal sætte pladespiller til AUX indgangen, så skulle det spille
|
|
mikich
Ny bruger Oprettet: 25-November-2017 Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
|
Rigtig mange tak
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Velbekom, håber du får pladespilleren til at køre rundt.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |