|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Carlito60 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 02-Januar-2008 kl. 23:16 |
Hej alle eller en som kan hjælpe mig Jeg har planer om at købe et brugt beosound 3000, men er i tvivl om hvilke højtalere jeg skal købe til. Jeg overvejer følgende: 1 stk. beolab 3500: Kan det umiddelbart forbindes til anlægget uden yderligere køb og er en enkel højtaler tilstrækkelig (til at få ordentlig lyd) eller vil det være nødvendigt med supplerende højtalere? 2 stk. beolab 3000: Passer de til anlægget og kan de umiddelbart forbindes? 2 stk. beolab 4500: Passer de til anlægget og kan de umiddelbart forbindes? eller 2. stk. beolab 4 højtalere?
Hvilke af ovennævnte kan I bedst anbefale og hvad vil en god pris være? Kender I evt. et godt sted at købe (gerne brugt) B&O? Jeg håber I kan hjælpe Mvh Carlito60 |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3848 |
![]() |
De kan alle forbindes da det er aktive højtalere. Jeg tror ikke du får nok lyd uf af et par Beolab 4, og beolab 3500 er nok for dyr ift. de 2 andre (koster 6-7.000,-) - for samme pris kan du få et par beolab 4000. Men kik du på www.dba.dk |
|
![]() |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() |
Personligt er jeg meget skuffet over Beolab 4 - lyden er ikke specielt god i min mening. Beolab 3500 er ikke beregnet til at vær den primære højttaler og mangler da også lidt på lydsiden til at kunne spille en stue op. Den egner sig mere til soveveærelseshøjttaler eller køkkenhøjttaler. Beolab 4000 derimod ville være et langt bedre valg, som det også er foreslået. De kan ofte fås på som udstillingsmodeller i diverse Fonabutikker hvis du ikke vil handle over dba.dk, men du bør ikke være bange for at købe dem brugt så længe der ikke er ridser i. Et andet sted du kan finde et bredt sortiment af brugt B&O er her: http://www.bbuy.dk/ |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Carlito60 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Tusind tak. Det prøver jeg. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |