|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
oo27 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Januar-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 1465 |
![]() Sendt: 24-August-2008 kl. 17:58 |
Så er det blevet min tur til at smide et par billeder op. Havde besøg af lille bror i weekenden så jeg har endelig fået mit Pioneer op at hænge - det var dejligt efter nogle hårde uger på foden Der er vel ikke så meget at sige, har prøvet at få integreret noget fornuftigt grej med en høj WAF i forbindelse med vores husbyg - synes selv det er lykkedes helt godt. Udstyr: Pioneer PDP-5080XD Denon AVR-1910 Monitor Audio Silver RS Inwalls x 5 Harbosub 10 PCH A-100 + Qnap TS109 1TB Logitech Harmony 895 med IR/RF receiver
Redigeret af oo27 - 05-August-2009 kl. 11:05 |
|
LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
|
|
![]() |
|
oo27 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Januar-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 1465 |
![]() |
Nå spisetid - der kommer flere billeder senere.
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Ponduus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() |
Ej, du kan ikke bare smide et så lækkert set-up ind, uden flere billede. Så må maden vente:p
|
|
![]() |
|
![]() |
Sorry - smider lige lidt flere her inden de små terroister skal i kanen. Edit: Hmm det virker ikke lige og har ikke så meget tid pt. så her er et link til lidt pics: http://www.flickr.com/photos/29885867@N06/ Redigeret af oo27 - 24-August-2008 kl. 19:47 |
|
|
|
![]() |
|
Ponduus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() |
Det ser virkelig lækkert ud må jeg sige. Hvidt og stilrent. Men bliver din forstærker ikke varm derinde? |
|
![]() |
|
![]() |
Tak Nix ingen problemer med forstærken, men PS3 bliver pænt varm når lågen er lukket. |
|
|
|
![]() |
|
Tarkin ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 08-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 939 |
![]() |
Flot lavet! Følger helt sikkert WAF foreskrifterne... |
|
![]() |
|
![]() |
Thnx
![]() |
|
|
|
![]() |
|
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3730 |
![]() |
Ser sq godt ud! Hvor langt sidder du fra tv'et? Lige meget hvor stort et tv man har, så ser det altid så småt ud på billeder |
|
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
|
![]() |
|
![]() |
Sidder ca. 3m i sweetspot og 3,5m hvis jeg ligger i chaiselong delen. Ja det er svært at tage ordentlige billeder - ser noget bedre ud IRL. Men på den anden side virker det heller ikke dominerende da der er 4,20m til loftet, så det stiller også lidt krav til valg af sub på et tidspunkt. |
|
|
|
![]() |
|
Larxox ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1025 |
![]() |
Hej! Det ser sgu godt ud!! Jeg kan godt lide de indbyggede højtallere og ingen synlige kabler, men hænger de ikke lidt lavt? Og hænger skærmen ikke lidt højt? Hvad med det manglende frie luft omkring skærmen er det ikke et problem? Ellers top Nice! |
|
![]() |
|
![]() |
Takker - mjah når man vil have indbygnigshøjt. er det jo lidt et afvejningsspørgsmål. Højttalerne sidder faktisk i fin højde med diskanterne i næsten ørehøjde når vi sidder i sofaen. Mht. TV så både-og. Bunden er 110 cm fra gulvet og det er nok i overkanten, nu har vi lige vænnet os til at TV stod på foden ovenpå møblet og det var perfekt, men synes egentlig ikke højden gør noget i det daglig - men konen klager lidt over det. Bonus er at vi ikke behøver et lille TV i køkken/alrum da vi sagtens kan se TV fra vores ø nu Mht. luft/varme - har kun kørt med denne opstilling siden i søndags, så det ved jeg ikke. Umiddelbart synes jeg ikke den afgiver forfærdelig meget varme, men der er 40mm hele vejen rundt, så der burde være ok med ventilation. Redigeret af oo27 - 25-August-2008 kl. 13:04 |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |