jeg vil meget undskylde, har måske misinformeret lidt, du kan selvf. konvertere signalet til HDMI også, så har du et rent digitalt signal til tv.
DA de 2 porte i Beosystem, kan sende ud digitalt, eneste grund til det er DVI og ikke HDMI ud, er at Beosystem tager sig af at behandle alt lyd.
ved bare ikke om man kan trigger tv på HDMI porten.
Beosystem er en bedre scaler / billedbehandling system end du får i TV, du kan få eksterne scalere til samme pris som gør det bedre, men du får så også 7.1 systemet og CINEMA du kan styre lyd / lærred / lukke døre (hvis du køber dørlukkere) og sådan med på remote, ikke noget du ikke kan med alt andet.
Synes faktisk Forstærker løsningen tit er lige så god, og tror du kan få forstærkere end til 2k, hvor du stadig kan bruge dine B&O speakers.
Ved ikke om jeg vil sælge det, er yderst tilfreds med mit setup, dog lidt diskantet, da min B&W PV1 først finde vej i næsen måned (Vil lige have en løn ind). men har de HELT små Beolab 4 som har god diskant, blandet med en Dali Motif center, og snart en PV1, det mikser fint.
nu så jeg ikke hvad du har af højtalere, de fleste har beolab 8000, de er så ikke skide gode, men havde jeg Beolab 3, 5 eller 9 så havde jeg klart beholdt det, eller 7-x centerne de spiller KANON godt, og mega lækkert de ikke belaster forstærkeren. Beolab 4000/6000/8000 så kan du let finde væsentligt bedre lyd