|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MartinJS ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-November-2006 Status: Offline Point: 17 |
![]() Sendt: 24-November-2006 kl. 09:57 |
Overvejer at anskaffe mig det nye Beosystem 3 fra B&O. Da min pung ikke
kan følge med til at købe BeoVision 4 skærmen sammen med, vil jeg høre om der er nogen der ved om det kan køre med andre skærme? -og hvilket ét ville være godt dertil. Jeg ville gerne op i 50". Er der noget man må undvære ved ikke at bruge B&O's egne skærme eller er der enddag fordele (ud over pris). Man skal vel ha' noget der virker kun som skærm, da BeoSystemet er tuner og lyd. Har spurgt 3 forskellige forhandlere og fået 3 forskellige svar... |
|
![]() |
|
frankmj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 140 |
![]() |
Prøv at kikke i dette forum http://www.beoworld.co.uk/forums/index.php. Der er flere tråde der omhandler dit spørgsmål. /Frank |
|
![]() |
|
MartinJS ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-November-2006 Status: Offline Point: 17 |
![]() |
Tak. Prøver lige at læse lidt frem og tilbage. Kan dog umiddelbart kun se én
der fortæller at han vil skrive tilbage når han har prøvet det... |
|
![]() |
|
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
![]() |
Hej MartinJS, her lidt du kan studere. ![]() BeoSystem 3 tilslutningspanel i nær billede Tryk her. Når billedet er åbnet, trykket så på stort billede.
Jeg vil meget gerne have en kommentar fra jer. Giver BeoSystem 3 en ultimativ frihed, til vælge og tilslutte ikke B&O produkter, når BeoSystem 3 først er indkøbt. Jeg syntes der er svært at overskue, derfor spørger jeg jer, mangler der noget ??.
BeoSystem 3 Pressemeddelelse - 10/8-06. Læs her hvad BeoSystem 3 kan. Redigeret af Peter Pan - 26-November-2006 kl. 13:51 |
|
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|
![]() |
|
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
![]() |
BeoSystem 3 [Download PDF File - 94 KB]
Mvh. Peter Pan. Redigeret af Peter Pan - 26-November-2006 kl. 13:51 |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Har læst og kigget på dine links. Men jeg synes stadig ikke det giver et
entydigt svar. Jeg kan se at der er DVI ud, men betyder det at man kan sætter en hvilken som helst skærm til. Har et plasma TV DVI ind. Eller er det en monitor jeg skal lede efter? Og hvad med den funktion der tilpasser billedet efter lyset i rummet. Får man stadig den? Og tilpasning af et 4:3 signal til skærmens 16:9 format. Får man den. Og og og. Er lidt ude på dybt vand... |
|
![]() |
|
![]() |
MartinJS BeoSystem 3 er ennu så ny at det er svært at finde andre svar end hvad du selv kan se på det matriale jeg har sendt. Mit foreslag: Tag en snak i et Beocenter der kan de nok give dig svarene du mangler. |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Det var det første jeg prøvede -3 forskellige, 3 forskellige svar. Derefter en
opringning til B&O's kunde service der lovede at finde ud af det, men aldrig ringede tilbage. Super service til den pris... |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |