|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bunch ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
![]() Sendt: 15-Marts-2010 kl. 05:59 |
Hvad er forskellen på en Mk. lll og Mk. lV
![]() Mvh
Bunch
|
|
Philips 37PF9731D
Philips DVDR7260H /58 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Mon ikke at det er baggrundsbelysningen?
Mk. III = LCD med alm. lysstofrør
Mk. IV. = LCD med LED baggrundsbelysning.
M.v.h. Redigeret af Henrik B. - 15-Marts-2010 kl. 07:25 |
|
![]() |
|
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
![]() |
baggrundsbelysning er da kun i 55"
det kan være mange ting, har ikke helt styr på B&O´s produkt portfolio efter jeg ikke arbejder der mere.
Men gætter mig til det enten er
DVB HD tuner (C og T)
Nyere panel (de opgrader jo indholdet rimlig tit)
Bluray istedet for DVD Redigeret af Rasmusdc - 15-Marts-2010 kl. 10:13 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Der er altid baggrundsbelysning i en LCD.
![]() Forskellen på en BeoVision 7 40" er som jeg skriver, om den baggrundsbelysning sker med LED (lysdioder), eller via et "lysstofrør".
Jep, forskellen er derved panelet.
Og at de opgraderer rimelig tit er vist en sandhed med modifikationer.
M.v.h. Redigeret af Henrik B. - 15-Marts-2010 kl. 10:15 |
|
![]() |
|
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
![]() |
Reelt ja og Reelt nej. ja man belyser bag billedet, men det er mig der ikke udtrykker mig klart...
BACKLIT istedet for EDGE lit, ved da at det stadig er EDGELIT på BV7 32-40" det er kun 55" der er BACKLIT.
hvilket giver billedmæssigt forbedring, så kan sagtens være de bare introducere et Edgelit LED istedet for CCFL, men det giver ikke et meget bedre billede.
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg omformulerer så:
BV 7 40" Mk. III = CCFL.
BV7 40" Mk. IV = Edgelit LED.
![]() M.v.h.
|
|
![]() |
|
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
![]() |
_____________________________________________ Udgangspunktet for BeoVision 7 serien er LCD-paneler. I BeoVision 7 Mk. III, anvendes traditionelle lysstofrør. 50 Hz, og DVD afspiller. I BeoVision 7 Mk. IV, anvendes traditionelle lysstofrør. 100/120 Hz, og Blu-ray afspiller. BeoVision 7-55 anvender som det første og eneste B&O TV et LCD-baseret panel med Vi venter nu på et BV.7-40" Mk V TV, med samme teknologi som i 7-55". http://www.bang-olufsen.dk/specifications?productid=746 For at undgå misforståelser har BeoVision 10-40" en billigere LED løsning. |
|
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|
![]() |
|
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
![]() |
det også muligt at tilføje 4 stk. HDMI stik på denne model. Mk III fik også et nyt panel der håndtere farverne langt bedre ind på de første modeller og nu blev det, det første FULL HD TV i 7 serien. Beovision 7-40 Mk III fik også en ny 7.1 Dolby digital surround processer som er den samme Beovision 7-40 Mk I og Mk II vil jeg ikke anbefale. På Beovision 7-40 Mk I og Mk II, findes en Dolby 5.1 analog Pro-logic processer, og de har
Her en oversigt over Type nr. og Mdr./Årgang på version BeoVision 7 modellerne.
BeoVision 7 – 40" MK. I BeoVision 7 – 40" MK. II BeoVision 7 – 40" MK. III. Med System 3. BeoVision 7 – 40" MK IV. 100 Hz. Med Beosystem 3. _____________________________________________ BeoVision 7 – 55" Mk I. LED TV. Med BeoSystem 3 _____________________________________________
Download specification for BeoVision 7-40" Mk IV på pdf.
Beskrivelse:
________________________________________________________________ Redigeret af Peter Pan - 28-Marts-2010 kl. 09:08 |
|
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |