recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Nyheder, anmeldelser & omtaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - B&O Bærbar
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketB&O Bærbar

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
akjosko1 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 10-Marts-2008
Status: Offline
Point: 377
Direkte link til dette indlæg Emne: B&O Bærbar
    Sendt: 06-Januar-2010 kl. 13:24
Her er den nye B&O bærbar der er kommet til i samarbejde med Asus

Alt taget i betragtning så er den ikke så dyr igen. En Apple 17" koster eks. 17.499 kr. Men nu skal vi jo oss først lige se den danske pris når den rammer butikkerne ;)
Samsung 40f86BD, Denon 2808, 4. minipods, cinepod, Bass station subwoofer. Podspeaker studiebio
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2010 kl. 13:50
Har du læst kommentarerne? det er vist ikke rigtigt:

Clemen G:

At EB lefler med sandheden (igen) giver både Asus og B&O ufattelig meget gratis reklame, men sørgeligt at EB's journalister enten ikke kan, eller ikke evner at sætte sig ind i tingene inde de publicerer 'nyheden'.. det er forkasteligt.

Nyheden (sandheden), kan læses på www.epn.dk - der tager B&O afstand fra rygterne.

Ikke engang prisen har EB styr på, på producentens egen hjemmeside er pc'en prissat til 2.500 dollars (12.850 kr.). (Og ikke et ca. beløb som EB påstår).


Venlig hilsen
KB
Til top
3000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2007
Sted: SORØ, DK
Status: Offline
Point: 1406
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2010 kl. 14:46
nej nej nej Ouch    det er hvis en om´er
Til top
akjosko1 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 10-Marts-2008
Status: Offline
Point: 377
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2010 kl. 15:39
Nej fik ikke lige læst kommentaren. Fik den egentlig bare tilsendt af en ven og læste det lige hurtigt, hvorpå linket blev smidt herop...

Personligt kan jeg ikke bestemme om den er tudegrim eller det helt modsatte. Men en ting er sikker, jeg skal lige kigge lidt på den når den kommer i butikkerne, så er det også nemmere at se hvordan den egentlig ser ud. 
Samsung 40f86BD, Denon 2808, 4. minipods, cinepod, Bass station subwoofer. Podspeaker studiebio
Til top
MoTiNI Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 10-November-2009
Status: Offline
Point: 307
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2010 kl. 16:04
Oprindeligt skrevet af ctacta ctacta skrev:

Det VAR pokkers! Den ER designet af Dawid Lewis og har ICEpower omboard fra B&O.
Utroligt at man kan lave noget så grimt, det er uhyggeligt. Gad vide om David er på vej ud i kulden...
 


Grim ved jeg ikke om den er, men sommetider hjælper det at se et produkt live isteden for på et foto.

Jeg har før set er foto og sagt at, den er grim, men da jeg så har se det i forretningen syntes det oftes at have en positiv effekt på én.
Mit Bang & Olufsen HD Cinema

Mine DVD film /
Til top
akjosko1 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 10-Marts-2008
Status: Offline
Point: 377
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2010 kl. 16:08
Oprindeligt skrevet af MoTiNI MoTiNI skrev:

Oprindeligt skrevet af ctacta ctacta skrev:

Det VAR pokkers! Den ER designet af Dawid Lewis og har ICEpower omboard fra B&O.
Utroligt at man kan lave noget så grimt, det er uhyggeligt. Gad vide om David er på vej ud i kulden...
 


Grim ved jeg ikke om den er, men sommetider hjælper det at se et produkt live isteden for på et foto.

Jeg har før set er foto og sagt at, den er grim, men da jeg så har se det i forretningen syntes det oftes at have en positiv effekt på én.

Pricæs Smile
Samsung 40f86BD, Denon 2808, 4. minipods, cinepod, Bass station subwoofer. Podspeaker studiebio
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2010 kl. 17:01
Synes den er fed!
I rent udseende, synes jeg den er federe end Apple macbook pro, men macbook pro er bare SÅ nice i virkeligheden.

Men designet er på rette vej!
Til top
MoTiNI Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 10-November-2009
Status: Offline
Point: 307
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2010 kl. 19:12
Den kan squ være lige så køn som alle andre bærbar på markedet. Men hvis man syntes at ting ikke skal udvækle sig og stadig ligne en 1. gen bærbar, ja så er den helt uden for nummer.

Men hvis man lige tænker på David Lewis der har designet dyret så kan det ikke komme bag på nogle at den ser sådan ud.

Denne Asus computer og Bang & Olugsen BV8 serien er skabt fra samme skuffe, de 2 produkter henvender sig til en gruppe mennesker som vil have noget der er anderledes.
Mit Bang & Olufsen HD Cinema

Mine DVD film /
Til top
Emilos88 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 923
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2010 kl. 21:02
Det mest interessante er jo om der er god lyd i den, det er jo nok derfor designet er som det er, for at få plads til gode højtalere.
Get HIFI or die trying c",
Til top
act_dk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Maj-2007
Status: Offline
Point: 233
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2010 kl. 21:20
Hvorfor nu så nedladende? Mon ikke Emilos ser den i reference til andre bærbare? - hvor lyden mildest talt sjældent er god!

En 17" har da aldrig været meningen skulle slæbes rundt. Den er et mobilt alternativ til en stationær.. Synes det er et fint produkt og bliver spændende at se om der er et marked for det, omend jeg har min tvivl..
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2010 kl. 21:35
Et positivt pust, på et ellers ligegyldig og kedelig grå bærbar marked...
 
M.v.h.
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2010 kl. 21:37
trist og en skam at ICEPOWER har smækket Bang & Olufsen navnet på da den intet har med den virksomhed i struer at gøre.
 
må jo være lige som samsungs telefoner den får sådan et POWERED BY ICEPOWER-Bang&olufsen.
 
bare MEGA Dårlig branding. tror da ikke struer gutterne er for glade for at navnet sidder på sådan en.
 
David Lewis kører jo også sin egen forretning så han må jo fint lave sine egne designs, men ja han vil da altid blive sat sammen med B&O
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu