|
B&O DIN Kabler Connection Div. & Diy. |
Besvar ![]() |
Side <1 3536373839 72> |
Forfatter | |
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
GA-S500A --- 500w x 2/ch. 2 x ICEpower 125ASX2 module.
![]() GA-S500A - $779 = Ca. 4.294 Kr. http://www.ghentaudio.com/amp/ga-s500a.html ICEpower for passive BeoVox Penta. ![]() ![]() Mvh. Peter Pan. Redigeret af Peter Pan - 27-November-2013 kl. 15:23 |
|
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|
![]() |
|
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
|
|
![]() |
|
![]() Med din iPad monteret på væggen, og tilsluttet strøm evt. netværk med kabel og PowerLink kabel/adapter, er det muligt at styrer lys i din bolig og lyd fra tilsluttet aktive BeoLab højttaler. Se monterings YouTube her. ![]() Her en tegning hvor du ser hvordan en kan iPad tilsluttes med PowerLink adapter til de aktive BeoLab højttaler. |
|
|
|
![]() |
|
Beo Johansson ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Februar-2014 Status: Offline Point: 4 |
Hejsa
Først er ny her men har fuldt med ude fra ... nu stå jeg så her og ikke kan finde ud af om man kan lodde det gammle stik om fra Beolab penta type 6601 til Power link så de evt kan tilsluttes et Beosound Ouverture kan man det ? Hilsen Johansson
|
|
![]() |
|
Hej Beo Johansson Tilslutning af Beolab Penta type 6601. Se indlæg af |
|
|
|
![]() |
|
Beo Johansson ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Februar-2014 Status: Offline Point: 4 |
Hej Peter
Jeg takke den hade jeg ikke set ![]() nu har jeg kigget lidt på den men fatte den ikke helt øv kan ikke lige forstå det med shield da begge skærme jo rør hinanden i Powerlin kabel ? jeg kan godt nok ikke lige se logikken i den måske bare mig ![]() Mvh Johansson |
|
![]() |
|
BeoSound Ouverture har ikke 4 polet DIN udgange fra en forstærker, som ældre BeoSound Ouverture har PowerLink udgange. Der er brug for to PowerLink Mk II På side 3 ser du en PowerLink Mk II lodde tegning. Øverst på
side 5, mitterste billede ser du hvordan det 4 polet DIN stik tilsluttes. Det er nok en ide hvis du søger efter sådanne adapter kabler. F.eks på DBA. Redigeret af Peter Pan - 14-Februar-2014 kl. 23:27 |
|
|
|
![]() |
|
Hej Peter
Ja den har jeg fanget og jeg har også PowerLink Mk II + 4 pol DIN højttaler stik min usikkerhed går nok bare på hvad fave fra PowerLink til pol DIN der skal loddes sammen om det er samme fave fra/til ? Mvh Johansson
|
|
![]() |
|
Hej igen Beo Johansson Her en tegning, så må du kunne finde ud af det.
|
|
|
|
![]() |
|
Hej Peter
Jeg siger mange gange tak
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Futte1 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-Maj-2014 Sted: Frederikshavn Status: Offline Point: 5 |
Hej
Jeg har lige fundet dette forum og har en opgave der hjemme som i sikkert kan hjælpe mig med at løse.
Har en Beocenter 2300 og beolab 1 højtaler.
Kunne godt tænke mig at koble min Iphone til anlæget gerne trådløs, har også en ide om at lave biograf, således at at anlæget også skal spille lyden derfra.
Håber i kan hjælpe
|
|
Mvh. Futte
|
|
![]() |
|
Hej Futte1, og velkommen til.
Det MiniJack til DIN kabel du kan bruge kan købes her. http://www.av-connection.com/?PGr=6611 MiniJack i iPhone, og det 5 polet DIN stik tilsluttes AUX 1 på BeoCenter 2300. Samme adapter kabel kan tilsluttes analog audio out fra en Airport express, Sådan kan du afspille musik fra iPhone/ iPad, trådløs til f.eks BeoSound 3000.
Redigeret af Peter Pan - 10-Maj-2014 kl. 20:04 |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 3536373839 72> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |