|
B&O DIN Kabler Connection Div. & Diy. |
Besvar ![]() |
Side <1 5657585960 72> |
Forfatter | |
Perfrank ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2019 Sted: Fanø Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Peter Pan,
Jeg har anskaffet mig en pladespiller Beogram 6002 som jeg gerne vil tilslutte mit anlæg. Med alle de gode info du kommer med, håber jeg at du kan hjælpe. Min radio er en Beocenter 2300 hvor AUX udgang går til en Beolink Converter box, derfra med marster link kabel til TVét som er Beovision 8. Bag på fjernsynet er der en del stik, bl.a. 3 stk. 21 ben scart stik. Er det et af disse scart stik jeg skal bruge og hvordan aktiverer jeg det med fjernbetjeningen. Til pladespilleren har jeg en Dynavox Stereo Phone pre-amplifier model TC-4, ved ikke om den er god nok. Jeg skal vel have lavet et specielt kabel mellem Scart stik og pre-amplifier, hvor det er jack stik. Måske har du et godt forslag til hvordan jeg på bedste måde tilslutter pladespilleren ![]() Hilsen Pfr
|
|
![]() |
|
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
Hej Perfrank, og velkommen. Jeg vil gerne lige have styr på om Beocenter 2300 kun én AUX IN/Out ? I manualen vises det ikke. Redigeret af Peter Pan - 31-Januar-2019 kl. 11:22 |
|
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|
![]() |
|
Perfrank ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2019 Sted: Fanø Status: Offline Point: 3 |
Hej Peter Pan,
Beocenter 2300 har kun den ene AUX in/out 8 ben din stik som går til Converter boxen. Yderligere er der 2 din stik for aktive højtaler, bruges ikke da højtalerne er tilsluttet til BV8. Om jeg er mest til scart in/out adapter tilsluttet BV8, ved ikke om det er den bedste løsning eller eneste? TC-4 har phono stik ind og udgang. Beogram 6002 har et 5 ben din stik med kabel overgang til 2 phono stik som passer til indgang på TC-4. Om Beogram 6002 kan styres fra Beo4 ved jeg ikke, en opgave som jeg må prøve at finde ud af, når 6002 er tilsluttet.
|
|
![]() |
|
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
Hej Perfrank Vi må heller lade stik som går til Converter boxen side hvor |
|
|
|
![]() |
|
Hvor en HDMI Lyd extractor kan være en fordel: Redigeret af Peter Pan - 02-Februar-2019 kl. 11:27 |
|
|
|
![]() |
|
For at undgå eventuelle misforståelser.
|
|
|
|
![]() |
|
Hej Peter Pan,
Tak for dit svar, det virker fint. MVH Perfrank
|
|
![]() |
|
Ravsted skrev - Velkommen til Home Automation vægmonteret Lenovo TAB 4-10". |
|
|
|
![]() |
|
Et lille DIY projekt, og et LG55C8 TV. Alternativ til vægophæng. Så er det nemmere at komme til. Standen |
|
|
|
![]() |
|
LG Signature 55" R9 OLED TV.
![]() Jeg dømmer bare.
![]() LG kunne måske godt have gjort mere ud af LG Signature R9's design. ? Redigeret af Peter Pan - 26-Februar-2019 kl. 13:11 |
|
|
|
![]() |
|
![]() Powerlink MK II. - RJ45. Redigeret af Peter Pan - 26-Februar-2019 kl. 13:14 |
|
|
|
![]() |
|
soegaard2000 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Marts-2019 Status: Offline Point: 8 |
Hej Peter Pan
Jeg anvender en Sonos Connect sammen med et par Beolab 6000 højtalere hvilket fungerer perfekt. På lager har jeg en aktiv subwoofer som jeg godt kunne tænke mig også at få koblet til denne Sonos Connect. Sonos Connect har kun phono output som føres til hver af Beolab højtalerne. Der er ingen sub-out på Sonos Connect. Jeg synes at have set, et eller andet sted, at man kan tilslutte den aktive subs phono-in via en phono y-splitter? På min aktive subwoofer er det phono indgange. Er der nogen herinde som ved mere om dette? På forhånd tak :-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 5657585960 72> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |