|
B&O DIN Kabler Connection Div. & Diy. |
Besvar ![]() |
Side <1 6162636465 72> |
Forfatter | |
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Redigeret af Peter Pan - 26-August-2022 kl. 19:24 |
|
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|
![]() |
|
sotgaard ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2020 Sted: Ålum Status: Offline Point: 3 |
Er det muligt at konfigurer to Beolink Converter 1611 på samme ML bus sammen med BeoLab 3500 så jeg kan skifte mellem lyd fra en streamingunit og et ikke B&O TV med min beo4
|
|
![]() |
|
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
Hej sotgaard. Dette betyder, du kun kan benytte MasterLink produkter fra B&O til BeoLab 3500. Men jeg vil gerne belæres, hvis nogen har et forslag. |
|
|
|
![]() |
|
Her et alternativ. Dog lidt mere besværligt. |
|
|
|
![]() |
|
sotgaard ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2020 Sted: Ålum Status: Offline Point: 3 |
Hej igen Jeg har formuleret mig forkert - jeg har en beoLab 3500 som spllier sammen med en Beolink Converter 1611 på ML med en streamingunit. mit spørgsmål er kan jeg forbinde endnu en Beolink Converter 1611 på samme ML for at tilslutte TV-lyd og så skifte mellem de to Beolink Converter 1611 med Beo4, som at skifte mellem 2 forskellige AUX signaler |
|
![]() |
|
Hej igen Streaming unit - Er det en Yamaha MusicCast WXC-50. ? Hvad med en lille tegning. Er det ca. som på billed 01-Februar-2018 på side 50 ? Redigeret af Peter Pan - 29-April-2020 kl. 11:45 |
|
|
|
![]() |
|
millemis ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1791 |
Nej, for så ville du jo have to mastere på samme ML-bus. Og det er ML-systemet ikke gearet til. Hvad med at anskaffe dig en 4500/6500/7000 audiomaster i stedet. Så kunne du tilslutte din streaming-dims til f.eks A.Tape-indgangen dér. Og kablet fra tv’et i f.eks CD eller A.Tape2-indgangen (alt efter mulighederne på den valgte master. Den master kan du så sætte i A-Option 0 og gemme væk. Når du vil høre ‘streamen’, trykker du så blot på A.Tape/A.Mem på Beo4’eren. Når du vil høre tv, trykker du på A.Tape2. N.B. 1611’eren skal selvfølgelig stadigvæk bruges for at forbinde til ML-bussen - skal tilsluttes A.Aux i audiomasteren. På den måde er audiomasteren en fjernbetjent hub ![]() MM
|
|
![]() |
|
MM Skrev - For så ville du jo have to mastere på samme ML-bus. Og det er ML-systemet ikke gearet til. Så må der være en bedre løsning at kunne vælge forskellige setup til den Beolink Converter 1611 du har. sotgaard. Gider du beskrive det adapter kabel / stik, du benytter til BL Converter 1611's Audio AUX IN. _________________ Opdatering - Redigeret af Peter Pan - 23-December-2021 kl. 11:10 |
|
|
|
![]() |
|
Streamingboardet jeg bruger er denne ( https://www.arylic.com/collections/frontpage/products/up2stream-mini-receiver-board )men version 2 - forbundet med BL Converter 1611 v.h.a. minijack -> 5pin din. Dit forslag med en phono switch box giver mig en ide, med at lave det med et 5V switch over relæ forsynet fra usb på TV, så når TV er tændt er lyden derfra og ellers fra aryllic board ! M.h.t. at aktivere ved at trykke på PC så reagere den godt nok. Men ved at BeoLab 3500 skriver V.AUX i display og begynder at spille fra streamingboard
|
|
![]() |
|
Arylic - up2stream Pro - Se mere på YouTube - Click here.
Redigeret af Peter Pan - 30-April-2020 kl. 11:22 |
|
|
|
![]() |
|
Så at Nagash benytter passive Jamo A 510 som loft højttaler, i sit 5.1.2. setup.
Den idé vil jeg godt give videre. Syntes de passer fint til dette formålet. ![]() ![]() |
|
|
|
![]() |
|
SørenAndersen ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2019 Sted: Kolding Status: Offline Point: 4 |
Hej PETER
Jeg har udskiftet tweeterne i mine Beolab 5 og der skal så anvendes et service program og et kabel imellem laptop og BL5 kan du mon hjælpe mig med at finde kabel og programmet Mvh Søren
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 6162636465 72> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |