|
B&O DIN Kabler Connection Div. & Diy. |
Besvar ![]() |
Side <1 6364656667 72> |
Forfatter | |
LarsOst ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Juni-2020 Sted: Solrød Status: Offline Point: 12 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Redigeret af LarsOst - 18-November-2020 kl. 19:19 |
|
![]() |
|
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
Hej LarsOst. Som beskrevet er dette en mulighed for et stand alone setup
Hvad vil du bruge en BeoSound 4 til i dette sammenhæng. ? |
|
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|
![]() |
|
LarsOst ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Juni-2020 Sted: Solrød Status: Offline Point: 12 |
Jeg vil netop ikke bruge beosound 4. Jeg vil bruge den som på tegningen uden masterlink.
Det virker bare ikke. Beolink active vil ikke starte. IR-øjer lyser rød, men starte ikke PC på signal fra Beo4 (Derfor testede jeg med beosound 4 sat til via masterlink, da jeg tidligere har brugt det på den måde. Så virker PC indgangen fint) Jeg har sat option til 6 og i øvrigt forsøgt med andre uden held
Redigeret af LarsOst - 18-November-2020 kl. 18:43 |
|
![]() |
|
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
Hej LarsOst. Læs på tegningen, om den måde DIN stik er connected. Sådan skal det loddes Lars. Husk lige at slætte det indlæg du lagde ind, på den anden tråd. Tryk på Funktioner og slæt. På forhånd tak. Redigeret af Peter Pan - 18-November-2020 kl. 19:37 |
|
|
|
![]() |
|
Hej Peter,
Jeg har dobbelt tjekket det hele. PC indgangen og mit hjemmelavede kabel virker jo også fint lokalt, når der bare samtidigt er tilsluttet masterlink kabel. Når jeg forsøger uden masterlinkkabel, så virker PC indgangen ikke. Jeg har to forskellige Beolink Aktive og to IR-øjer hhv SW 1.1 og 1.6 samme resultat på begge. Selv om jeg fjerne PC kablet kan jeg se IR-øjet reagere på PC signal fra beo4, når der er tilsluttet masterlink, men ingen reaktion uden masterlink tilsluttet. meget underligt ps jeg sletter gerne det andet indlæg, men jeg kunne ikke finde ud af hvordan !
|
|
![]() |
|
![]() Redigeret af Peter Pan - 24-November-2020 kl. 22:12 |
|
|
|
![]() |
|
Du må gerne slette hvis du kan. Jeg kan ikke slette. se FAQ
Du kan slette dine egne indlæg, såfremt administrators opsætning af forummet tillader dette. Hvis en anden bruger har besvaret dit indlæg, kan du dog ikke slette det. Kun administratorer og moderatorer kan slette andre personers indlæg.
|
|
![]() |
|
Ud fra devisen - - - Du ønsker dé ældre B&O statiske produkter. |
|
|
|
![]() |
|
![]() En B&O lydprocesserenhed kræver plads, og har sin pris. _______________________________________________________ Man behøver ikke at lægge en formue, står man og mangler et tv. Her tips og lidt inspiration. B&O's BV 7- 40" MK3. LCD TV, inclusive BL7-10 center højttaler. Pris 6.000 Kr. set på DBA. Dette tv er et BeoVision 7- 40" Mk3. LED TV. - Made in Denmark, med implementeret 7.1 Surround processor. Billed kvaliteten ikke som via OLED-paneler. Her findes muligheder for integration af div. brugbart tilbehør, som mange der elsker god lyd/ billede, er tilfreds med. ![]() ![]() Redigeret af Peter Pan - 09-December-2021 kl. 16:06 |
|
|
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Man kan godt bruge BeoLab 7- 1/ 2/ 6 som centerhøjttaler i stereo. Ønskes mono center lyd Hvis der anvendes en 8 pin PowerLink Y adapter, fordi du ønsker at køre med to sæt BL højttalere Der sker det, fordi Y adapteren bare er et stykke ledning, lægges ben 3 / 5 sammen hele vejen. Jeg vil derfor anbefale at du så også kører stereo på BeoLab 7- 1/ 2/ 6. Selv om vi taler om |
|
|
|
![]() |
|
![]() Markant prisstigning på småpakker købt udenfor EU. - Tryk her. Redigeret af Peter Pan - 27-Maj-2021 kl. 07:51 |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 6364656667 72> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |