|
B&O DIN Kabler Connection Div. & Diy. |
Besvar ![]() |
Side <1 6465666768 72> |
Forfatter | |
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fra dengang B&O selv producere deres produkter. ![]() ![]() ![]() Redigeret af Peter Pan - 03-Januar-2022 kl. 16:08 |
|
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|
![]() |
|
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
Gør-det-selv.
![]() |
|
|
|
![]() |
|
mhhm ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-August-2021 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 3 |
Hej
Jeg vil lave nogle gode kabler til min Beogram 6002, med rca og din stik, men skal jeg bruge 5 eller 7 polet din stik? og hvordan skal de loddes på din stikket?
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5330 |
![]() |
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Hej mhhm
Der er mange connection muligheder for Beogram. Det sikre du kan gøre, er at Google en Beogram 6002 Servce manual. ____________________________________________________________ Hej JørgenT Hvorfor B&O har valgt at skrive Brown Green, er muligvis fordi kabel valget er et andet, som her. ![]() |
|
|
|
![]() |
|
mhhm ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-August-2021 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 3 |
Det Kabel jeg skal lave selv, er fra Beogram 6002 til en Linn for forstærker ( 2 stk RCA stik). Pladespilleren har et Hun din stik 7 polet, men jeg kan vel nøjes med 5 polet din stik, det er her jeg er i tvivl, og på ¨hvilke ben jeg skal lodde L / R + og - + seperat stel. Hvordan skal jeg lodde i din stik?
|
|
![]() |
|
![]() Rettet.
![]() Redigeret af Peter Pan - 31-August-2021 kl. 17:49 |
|
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5041 |
Iflg tegning skal der bruges et syvpolet dinstik. Ben 5 og 3 er hhv højre og venstre + , mens ben 2 er stel -
Der er en fejl i tilslutningen til phono stikkene. Pin 5 højre + er ført til stel på phono, og resten er slet ikke farve afstemt.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
1000 Tak næste projekt bliver at lave et kabel.
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5041 |
God fornøjelse med det projekt, jeg har loddet mange din stik, og jeg skal hilse at sige det er svært.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
Se også indlæg af 06-Juni-2015. side 41. ![]() |
|
|
|
![]() |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 6465666768 72> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |