|
B&O DIN Kabler Connection Div. & Diy. |
Besvar ![]() |
Side <1 6869707172> |
Forfatter | |
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Bigom. Et par Sonos One højttalere er ikke = aktive BeoLab højttaler.
Og hvordan Sonos Connect håndtere at sender lyd til Sonos One, ved jeg ikke. Så udover at købe et sæt brugte aktive Beolab højttaler, kan jeg kun sige at med Sonos Connect, har andre haft hæld med kan sende stereo lyd til deres højttaler, som på tegningen. Men én med forstand på Sonos, kan måske bidrage med en løsning. ![]() Redigeret af Peter Pan - 25-August-2022 kl. 08:53 |
|
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|
![]() |
|
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Bigom ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-August-2022 Status: Offline Point: 3 |
ok - jeg tror vi taler forbi hinanden. Det var blot en spørgsmål om man kan trække et line signal ud af Power Link udgangen på et Beocenter 2300, hvor lydstyrken er kontrolleret af Beo4 fjernbetjeningen. På din tegning skriver du AUX, men det er et fast signal.
Sonos One og Connect skal jeg nok få styr på
![]() |
|
![]() |
|
Måske lidt hjælp her - Lednings diagrammer for mange af Bang & Olufsen ældre producter finder du på BeoTech.co.uk. Click here. _____________________________________________________ 1) Adapter til AUX ind <--- forbindelser: Ben 2 = Stel. Ben 3 = venstre signal. Ben 5 = højre signal. 2) Adapter til AUX ud ---> forbindelser: Ben 2 = Stel. Ben 1 = venstre signal. Ben 4 = højre signal. Et 5 polet DIN stik er OK til en 7 polet AUX ind / ud bøsning. ADVARSEL. Send ikke et lyd liniesignal ind i en PowerLink stikdåse, på Ben 1 og Ben 4, da de to ben udsender 2.5 Volt. til tænd/sluk relæ signal. Jeg ved ikke hvad der sker, men har du garantien på dit B&O forsvinder den, hvis det går galt. _______________________________________________________ Vær opmærksom på at AUX er et linie signal, uden om volume reguleringen. Vær OBS på dit Beocenteres Option indstillingen. Hvis dit setup ikke virker, er det måske fordi Option indstilling er sat forkert. På dit Beocenter, skal Option i de fleste tilfælde stå i Option 2. Option 0 betyder at der ikke modtages signal fra Beo4 / 1000. Option 1 bruges når 2 Beo produkter står i hvert sit rum, og skal styres med Beo4 / 1000. fjernbetjeningen. Redigeret af Peter Pan - 26-August-2022 kl. 22:20 |
|
|
|
![]() |
|
S.K ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2015 Status: Offline Point: 58 |
Hej. Prøv lige ben 1 & 4 istedet.
|
|
Mvh. Søren
|
|
![]() |
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
![]() Steve præsentere: "Sådan forbinder du absolut ALT til Beosound Theatre - Den ultimative forbindelsesguide!" |
|
|
|
![]() |
|
Beosound Theatre: Pris fra 49.400. Kr. alene, og pris fra 80.000. Kr.
med TV-opsætning. Samt Genbrug af dine ældre aktive B&O højttaler. ![]() |
|
|
|
![]() |
|
Et alternativ: Pris på LG G2 55 tommer, set til 17.990 kroner. + Yamaha surround
processor. Pris 19.989. Kr. + Genbrug af dine ældre aktive B&O højttaler. = 37.979. Kr. ![]() Yamaha CX-A5200 Tekniske specifikationer: - Tryk her. - ![]() |
|
|
|
![]() |
|
HST ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-November-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 12 |
Hej Peter Pan
Du har tidligere hjulpet mig med tilslutning af Beolap 6000 højtalere til mit gamle Sony TV med analoge udgange. Nu har jeg fået et ny Sony tv X89K 4K LED, der kun har digitale udgange HDMI. Ifølge El Giganten skal HDMI 3 anvendes. Jeg bruger en scart + HDMI til HDMI converter, fra EL giganten, men desværre brummer højtalerne. Har også prøvet en converter fra AV Cables HDMI til composite + phone converter men denne giver ingen lyde. På tv kommer en fejlmelding " Intet signal. Kontroller det eksterne input eller vælg et andet input med input- knappen". Det forstår jeg ikke da jeg mener at det skulle være et udgangssignal på HDMI udgangen. Kan du hjælpe mig også denne gang. På forhånd tak Henrik Schødt Thomsen
|
|
![]() |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 6869707172> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |