recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - B&O DIN Kabler Connection Div. & Diy.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

B&O DIN Kabler Connection Div. & Diy.

 Besvar Besvar Side  <1 69707172>
Forfatter
Besked
HST Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 24-November-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HST Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2022 kl. 11:00
Hej Peter Pan
Jeg vil gerne sende dig nogle filer, men kan ikke finde metoden til dette i ovenstående ikoner.
Jeg bruger nok denne side for sjældent, så send venligst hvordan jeg gør det.
MVH
Henrik Schødt Thomsen
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2022 kl. 12:01
Oprindeligt skrevet af Peter Pan Peter Pan skrev:

Hej HST. Her en mulighed til at få det til at virke.



Læs her.
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
LarsThomsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 10-Januar-2023
Sted: København
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LarsThomsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2023 kl. 11:45
Jeg har en BeoLab Transmitter 1 som trådløst sender lyden til mine elskede BeoLab 20, men de falder desværre ufattelig tit udConfused
Har hørt fra B&O at Transmitteren skal være placeret på en speciel måde, idet antennen har sine begrænsninger. 
Er der nogen i dette forum som kan fortælle hvordan jeg skal placere min Transmitter så jeg opnår den optimale overførelse af signal?
Til top
LarsThomsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 10-Januar-2023
Sted: København
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LarsThomsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2023 kl. 11:49
Jeg har en Beolab Transmitter 1 tilkoblet trådløst mine elskede BeoLab 20. Desværre falder signalet ud. Har hørt fra B&O at det er fordi antennen er placeret som den er i Transmitteren. 
Er der derfor nogen som kan oplyse hvordan man skal placere BeoLab Trasmitter 1 for at opnå perfekt overførsel af lyd?
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2023 kl. 07:11
Hej Lars Thomsen. Mske er dette en mulighed. -

Læs her.


Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2023 kl. 06:38

Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2023 kl. 06:43


Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2023 kl. 07:52
Vil du som Rasmus, også benytte BeoLab 7-4 som center højttaler til din non B&O fladskærm.
Benyt evt. hoved tlf udgangen. Vær obs på, har du en rigtig analog udgang,så benyt den.



     Kan købes - Tryk her.


Redigeret af Peter Pan - 28-Februar-2023 kl. 07:57
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2023 kl. 08:42
Sletet grundet fejl.


Redigeret af Peter Pan - 18-Marts-2023 kl. 22:40
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2023 kl. 10:01
Peter Pan@. Dit link: Alle adaptere med usb-c til 3,5 mm jack er beregnet til hovedtelefon fra tlf eller computer udgang.

Redigeret af Munch - 18-Marts-2023 kl. 10:17
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2023 kl. 17:01
Hej Munch. Jeg formulerede mig nok lidt forkert.

Hjælp tak, til at finde den rigtige connection, i denne adapter. ?



Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2023 kl. 17:46
Oprindeligt skrevet af Peter Pan Peter Pan skrev:

Hej Munch. Jeg formulerede mig nok lidt forkert.

Hjælp tak, til at finde den rigtige connection, i denne adapter. ?



Okay! Det mest almindelige er digital til analog “DA”. Analog til digital “AD” findes nærmest ikke, eller koster spidsen af en jetjager.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 69707172>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu